• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

god mode

DeletedUser12132

5bo6ly.png


dit is alles

ik was even op het forum aan het kijken en toen zag ik dit. onder instellingen staat "god mode". weet iemand wat dat beteket. alvast bedankt
 

DeletedUser

Ik weet het niet.
Kzie wel dat bij de dingen die je draag niet allen klopt.

Mischien bedoelen ze dat.
 

DeletedUser12760

Waarschijnlijk:
Geen fortwapen of het vakje waaar een fortwapen hoort te staan
Rijdier en product is omgewisseld
 

DeletedUser

Godmode was een grapje van de mods. En de reden dat paard en item omgewisseld zijn, is omdat het een screenshot is van een jaar geleden toen dat nog gewoon het geval was ;)
 

DeletedUser

Waarschijnlijk:
Geen fortwapen of het vakje waaar een fortwapen hoort te staan
Rijdier en product is omgewisseld

dit is al een oude prent, toen was het zo,
ook zie je geen cijfers etc. bij actie punten etc.
hij was ook altijd mod geweest miss, dat je er op moest klikken dat je in het aparte mod forum komt ofzo ?
 

DeletedUser

Waarschijnlijk:
Geen fortwapen of het vakje waaar een fortwapen hoort te staan
Rijdier en product is omgewisseld

Dat is the-west van voor de update :) Inventaris klopt gewoon hoor.
Met bepaalde scripts heb je op die plek ook een nieuw kopje, misschien dat het dat is geweest?
 

DeletedUser

heb een stukje gelezen

was 1 grote grap ;)

vind je terug op p 6 ofzo
er zaten meerdere spelers die er met meededen onderandere svcinc, als hij dit kan bevestigen ?
 

DeletedUser12132

okee bedankt als svinic het hebt bevestigt dan kan er volgens mij een slotje op
 

DeletedUser

Zal ik als mod het ook maar bevestigen, het was een goede mop en velen waren er toch wel goed mee weg :D
 

DeletedUser10740

De goede oude tijd.
Het valt me toch op hoeveel er veranderd is aan het spel, zo had ik bijvoorbeeld van sommige dingen niet meer door dat ze veranderd waren. xD
 

DeletedUser3874

Zal ik als mod het ook maar bevestigen, het was een goede mop en velen waren er toch wel goed mee weg :D

Maar hoe vaak willen mensen het niet toegeven dat ze er met beide voeten zijn ingetrapt :p Neem nu de reset van paar weken later :D Iedereen moord en brand aan het schreeuwen (was 1 april), tot het een grap bleek te zijn dan was het telkens: "Owh ik had het door hoor maar speelde het spelletje gewoon mee". Zulke acties kan ik dan weer niet smaken, als je er in getuimeld bent, dan ben je er in getuimeld :p Kom daar dan ook voor uit.

Het was één van de eerste grappen van de mods en ik vermoed dat het niet de laatste zal zijn :p


En welke confirmatie moet je hebben? Je bent er ook gewoon met beide voeten anderhalf jaar later ingelopen :p Genoeg confirmatie?
 

DeletedUser12132

hahahaha het was dus een grap. ik dacht dat ik iets geheims had gevonden. ik ga de volgende keer beter opletten voor jullie grappen.
 

DeletedUser4891

Ik was niet in die reset getrapt.:D

En ik dacht dat god mode gewoon wat opties voor de mods was, om telegrammen te lezen ofzo.:p

Toch vreemd... Normaal trap ik overal in.
 

DeletedUser12132

ik trap zelf vaak in die grappen ook bijvoorbeeld met die 1 april grap. ik vondt het al vreemd dat hij niet bij karakterklasse's stond dat nieuwe karakterklasse
 
Ik hou wel van humor: ook al is het geen 1 april, hebben de mods nog plannen?
Of natuurlijk: jullie mogen het niet zeggen.
 
Bovenaan