• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

glanzend gouden sabel

ik heb na bijna 300 kliks nog steeds het eerste deel van een legendarische recept niet gekregen bij schatten zoeken !
ik heb gouden sabel aan maar krijg het niet.

iemand die weet of dit normaal is of dat er nog ergens iets moet gedaan worden?


groetjes
 
De vereisten voor die opdracht zijn dat je de opdrachtenreeks voor de legendarische gouden revolver moet hebben afgesloten (de glanzende gouden revolver dus hebben) en dan met de gouden sabel uitgerust schatten zoeken. De kans om dat eerste recept deel te vinden is maar heel laag, iets van 1% ofzo, dus ja het is mogelijk dat je na zoveel kliks nog steeds niks hebt gevonden en je dus nog even moet doorzoeken.
 
De vereisten voor die opdracht zijn dat je de opdrachtenreeks voor de legendarische gouden revolver moet hebben afgesloten (de glanzende gouden revolver dus hebben) en dan met de gouden sabel uitgerust schatten zoeken. De kans om dat eerste recept deel te vinden is maar heel laag, iets van 1% ofzo, dus ja het is mogelijk dat je na zoveel kliks nog steeds niks hebt gevonden en je dus nog even moet doorzoeken.


ik heb glanzend gouden revolver en geweer binnen dus ik zal moeten geluk hebben met dat 1 % dan :o das wel heel laag maarja we blijven dan maar proberen.

bedankt voor je antwoord
 
nu kan je legendarische gouden sabel toch behalen zonder die andere al behaald te hebben?

Ik heb al meer dan 300 keer 15 sec schatten gezocht met gouden sabel aan maar zonder succes.

Ook al is de kans maar 1% 300 keer is toch niet normaal.

Doe ik iets verkeerd of is het gewoon doorgaan?
 
nu kan je legendarische gouden sabel toch behalen zonder die andere al behaald te hebben?

Ik heb al meer dan 300 keer 15 sec schatten gezocht met gouden sabel aan maar zonder succes.

Ook al is de kans maar 1% 300 keer is toch niet normaal.

Doe ik iets verkeerd of is het gewoon doorgaan?
Je kan tegenwoordig inderdaad de sabel halen zonder de revolver te hebben. En Schatten zoeken met de goudel sabel uitgerust is inderdaad juist.
Je zit dan dus goed, maar heb zo te zien dus nogal pech op het moment. Na 300 keer nog niks gevonden is in principe wel mogelijk.
 
Je kan tegenwoordig inderdaad de sabel halen zonder de revolver te hebben. En Schatten zoeken met de goudel sabel uitgerust is inderdaad juist.
Je zit dan dus goed, maar heb zo te zien dus nogal pech op het moment. Na 300 keer nog niks gevonden is in principe wel mogelijk.


En zijn de andere delen ook zo moeilijk te vinden of enkel het eerste?
Zit momenteel op 475 keer proberen zonder resultaat
 
Bovenaan