• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Gezocht] Leden voor Siopa!

Hallo allemaal!

Ook de stad Siopa wordt gesticht! Vanavond om 22.00 uur zal de stad er staan. Samen met iemand die ik erg goed ken ga ik deze stad besturen. Haar naam is Sojasaus en zij zal voor jullie nog onbekend zijn. Ik heb in ieder geval zeer veel vertrouwen in haar als mijn medeleiding.

Wie ik ben zal een heel aantal van jullie nog weten, maar als dat niet het geval is zal ik me nog even een keer voorstellen. Mijn naam is Muf-Muf en ik ben al sinds jaar en dag een speler van The West. Ik heb veel kennis van het spel, al zullen er natuurlijk altijd anderen zijn met nog meer kennis. Ik ben bereid te helpen waar ik kan en doe dit dan ook met alle plezier.

Maar, genoeg over mij hier. Op dit moment wordt, zoals ik al aangaf, Siopa gesticht en we zijn op zoek naar leden! We zijn van plan een redelijk zelfstandige stad te worden, dus niet in zee te gaan met enorme kuddes bondgenoten. Dit kan een reden zijn om naar onze stad te gaan, in plaats van een van de vele andere opties. Hou je ervan om behoorlijk vrij te kunnen spelen, zelf te weten wie je aan wil vallen en actief te zijn in een groep mensen? Dan is Siopa wat voor jou! De stad is gelegen in vakje 29 (zie onder) van de kaart, op enkele seconden lopen van het (nog te stichten) hoofdfort.

Wij zijn op zoek naar elke actieve en gezellige speler die zin heeft om bij ons te komen! Ikzelf zal bouwer worden, maar mochten er meer bouwers zijn die het leuk lijkt om zich bij ons aan te sluiten zijn die zeker welkom. Verder zijn alle karakterklassen in principe welkom! Wel hanteren wij op dit moment een minimumlevel van 5. Dit is zeer goed te halen en het verzekert ons er net wat meer van dat we actieve spelers binnenhalen.

Mij bereiken kan door middel van een post hier in het topic (noem je INGAME naam erin!) of een telegram op wereld Briscoe.

Ik hoop tot ziens in onze gezellige stad!


weststaemaput9.jpg
 
We zijn nog steeds op zoek naar leden. Vanavond is de doodgraver klaar, dus kunnen leden van onze stad de buurt onveilig maken! Meld je aan nu het nog kan!
 
Bovenaan