• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gezocht: Een bouwer voor West Side

DeletedUser

Hallo,

Onze stad groeit niet echt hard omdat we geen echte bouwer hebben, we hebben nu 27901 punten :rolleyes:. Daarom zoeken we een bouwer! Eventueel voor één of twee weekjes, als je wilt blijven is dat natuurlijk ook prima! Het moet lukken om met de andere leden zo'n 4000 $ of meer per week op de stadskassa te storten, eventueel kunnen we voor jou komst even sparen. Verder kunnen bouwers natuurlijk shoppen in onze winkels. We hebben ook al een aantal nieuwe (set-)artikelen. (Ons hotel is level 5)

We zoeken iemand die een redelijk aantal punten voor de 'som van de 5 vaardigheden' (inclusief bonussen van kleren die je draagt tijdens het uitbouwen) heeft.
Met redelijk hoop ik op 300 - 400 punten.

Ik hoop dat op reacties :D!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Hallo,
Even een kleine update:
Alle leden zijn welkom! Ook niet-bouwers.
We hebben inmiddels een 2de stad!

Onze 1ste stad is natuurlijk ook verder gebouwd en heeft in mijn ogen alles te bieden voor spelers uit de middenmoot, maar iedereen is welkom!
 

DeletedUser

Fki town in wereld 2 kan ook iedereen nog gebruiken.. we hebben al veel punten we zijn nu bezig me thet sparen voor forten!! we weten al wat we moeten verzamelen !:)
 

DeletedUser

Hallo,

We zoeken nog steeds leden!
Alles is uitgebouwd behalve de geweermaker (lvl 13) en het stadshuis (lvl 5).

We hebben nog genoeg plaats voor alle karakters.

Onze stadskassa is ook goed gevuld en we hebben geen echte bouwers. Als er voor 1 of 2 weken een bouwen naar onze stad wilt komen ben ik hier ook bereid voor te betalen.

Reageer hier of telegram :)
Jeronald
 
Bovenaan