• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gezocht: Actieve bouwers én beginners!

DeletedUser

Heey allemaal,

Bij deze wil ik jullie allemaal uitnodigen voor Filii 2! Dit is de opleidingsstad van Filii, welke op dit moment op de 9e plek staat van W1! In deze stad stomen we je klaar om naar de grote stad te gaan! Uiteraard staan wij onder bescherming van de duelleerders van Filii, daarnaast verzorgen wij allerhande producten met korting te verkrijgen in Filii.

Wanneer je actief bent, meerdere keren per dag online kan zijn en geen rare spelletjes op het forum verlangt ben je van harte welkom. Het instapsalaris is $200. Daarnaast een wekelijkse bijdrage van $200 per week vereist.

Stuur mij ingame een telegram met je motivatie om in te stappen en je ontvangt van mij een uitnodiging.

Groeten,

Dirty Harrie
Leiding Filii en Filii 2
Stadsleider Filii 2
 

DeletedUser

ik dacht dat slavenarbeid al langs was afgeschaft !
de mensen zo uitzuigen !!:eek:
 

DeletedUser

Niks slavenhandel...

Duidelijkheid en een eerlijke basis... Dat is wat anders en daarnaast zijn deze bedragen helemaal niet veel.... Maar daar zul jij als NOOBIE wel niets van weten... Zelfs jouw stad is kleiner dan de opleidingsstad van Filii! hahahahah!
 

DeletedUser

errmm das veel geld Skara vraagt maar $150 intree geld en $50 donatie per week en alleen maar omdat ik gek werd van al die telegrammen die ik krijg
 

DeletedUser

Niks slavenhandel...

Duidelijkheid en een eerlijke basis... Dat is wat anders en daarnaast zijn deze bedragen helemaal niet veel.... Maar daar zul jij als NOOBIE wel niets van weten... Zelfs jouw stad is kleiner dan de opleidingsstad van Filii! hahahahah!


gast beetje beetje beleefd blijven is toch niet moeilijk iedereen moet eens beginnen met spelen
 
Bovenaan