• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gewonnen/verloren duels

DeletedUser3874

Dames en Heren.

duel.png

Het duelleren is officieel begonnen

plaats in dit topic je verslagen over het duel (natuurlijk zonder persoonlijke info)

ik begin

duell.png

Duel 1

Reserved overwint het duel, krijgt 11 ervaringspunten en steelt van MultiAccount $?.
schade bij DitIsMaarEenVoorbeeld: 0
schade bij MultiAccount: 17

duell.png

Duel 2

DitIsMaarEenVoorbeeld overwint het duel, krijgt 11 ervaringspunten en steelt van OnmogelijkTeVinden $?.
schade bij DitIsMaarEenVoorbeeld:10
schade bij OnmogelijkTeVinden:13



Geen spam alleen verslagen, deze dan wel van Speler vs Speler geen NPC-duels!
 

DeletedUser

En ik mag trots het eerste duel op mijn naam schrijven.
hartelijk dank aan Waaghals voor het zo snel opzetten van de doodgraver!
Thanks.

HeatSh0t wint het duel, krijgt 9 ervaringspunten en steelt van anje $22.

HeatSh0t -0
anje -99

Ja :)

HeatSh0t wint het duel, krijgt 8 ervaringspunten en steelt van besketter $2.

Die is iets minder :) Maar toch leuk om er weer 1 te winnen.

Heerlijk, ook de eerste KO:

eunchul valt flauw. HeatSh0t wint het duel en krijgt 11 ervaringspunten. eunchul heeft helaas geen contant geld dat HeatSh0t kan stelen.

HeatSh0t wint het duel en krijgt 10 ervaringspunten. jorrit fergusson heeft helaas geen contant geld dat HeatSh0t kan stelen.

Tsja, die willen een hogere rangplaats.
En dan denken ze niet na :p

en dan voor jt:

HeatSh0t wint het duel, krijgt 5 ervaringspunten en steelt van jt95 $38.
Ik stop ermee jongens :)

De 3 eerste duels vindt ik genoeg ;)
Tot maandag:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

dit was toch wel het hoogtepunt van mijn dag

Geen treffer
Levenspunten totaal
- 9 LP
-=Calamity Jane=- valt flauw. r0egner wint het duel, krijgt 16 ervaringspunten en steelt van -=Calamity Jane=- $42.

ps: duellvl 24 vs 21 maar heb lage motivatie en was ook nog een vergeldings actie dus dan maakt de exp niet uit ;)
 

DeletedUser8307

hannes123 wint het duel, krijgt 28 ervaringspunten en steelt van corneb $72.
-7 VS -15

Hardc0res0ldier wint het duel en krijgt 23 ervaringspunten. hannes123 heeft helaas geen contant geld dat Hardc0res0ldier kan stelen.
-31 VS -14

hannes123 wint het duel, krijgt 20 ervaringspunten en steelt van cobra 123 $7.

/ VS -100

hannes123 wint het duel en krijgt 59 ervaringspunten. eunchul heeft helaas geen contant geld dat hannes123 kan stelen.
-30 Vs - 34

hannes123 wint het duel, krijgt 53 ervaringspunten en steelt van -freddie- $16.
-9 Vs -15

:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

volgens mij ging ze niet flauw door npc´s ;)
en zullen we die 100+ schade ervoor ook maar vergeten dan :rolleyes:
 

DeletedUser

Geen treffer
Levenspunten totaal
- 128 LP
kingfastkid valt flauw. r0egner wint het duel, krijgt 65 ervaringspunten en steelt van kingfastkid $63.

Levenspunten totaal
- 13 LP
Levenspunten totaal
- 137 LP
r0egner wint het duel, krijgt 39 ervaringspunten en steelt van Forgotten $85.

Levenspunten totaal
- 6 LP
Levenspunten totaal
- 164 LP
r0egner wint het duel, krijgt 44 ervaringspunten en steelt van Slab The Killer $195.

Levenspunten totaal
- 28 LP
Levenspunten totaal
- 115 LP
r0egner wint het duel en krijgt 26 ervaringspunten. -=Calamity Jane=- heeft helaas geen contant geld dat r0egner kan stelen.
(deze was trouwens geen bouwer)

Levenspunten totaal
- 22 LP
Levenspunten totaal
- 67 LP
r0egner wint het duel, krijgt 25 ervaringspunten en steelt van jonkie72 $37.

Levenspunten totaal
- 17 LP
Levenspunten totaal
- 68 LP
r0egner wint het duel en krijgt 25 ervaringspunten. Caleno heeft helaas geen contant geld dat r0egner kan stelen.

Geen treffer
Levenspunten totaal
- 165 LP
r0egner wint het duel en krijgt 29 ervaringspunten. gallyman heeft helaas geen contant geld dat r0egner kan stelen.

Levenspunten totaal
- 39 LP
Levenspunten totaal
- 110 LP
r0egner wint het duel, krijgt 23 ervaringspunten en steelt van tinkel $126.

Levenspunten totaal
- 11 LP
Levenspunten totaal
- 33 LP
r0egner wint het duel en krijgt 23 ervaringspunten. Forgotten heeft helaas geen contant geld dat r0egner kan stelen.
(alles op het hoofd werkt zelfs niet tegen een bouwer)

Levenspunten totaal
- 4 LP
Levenspunten totaal
- 55 LP
FCBStargate valt flauw. r0egner wint het duel, krijgt 8 ervaringspunten en steelt van FCBStargate $6.
(deullist)

Levenspunten totaal
- 16 LP
Levenspunten totaal
- 190 LP
r0egner wint het duel en krijgt 26 ervaringspunten. Slab The Killer heeft helaas geen contant geld dat r0egner kan stelen.

Levenspunten totaal
- 5 LP
Levenspunten totaal
- 76 LP
r0egner wint het duel en krijgt 15 ervaringspunten. Caleno heeft helaas geen contant geld dat r0egner kan stelen.

Levenspunten totaal
- 15 LP
Levenspunten totaal
- 44 LP
r0egner wint het duel, krijgt 19 ervaringspunten en steelt van Popocatepetl $49.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8307

hannes123 wint het duel, krijgt 26 ervaringspunten en steelt van Lola Montez $36. Daagde mij uit. ;)

Leones: De speler bevindt zich net in het hotel, daar kan je hem niet duelleren.
Tijnek: De speler bevindt zich net in het hotel, daar kan je hem niet duelleren.

hannes123 wint het duel, krijgt 81 ervaringspunten en steelt van Caleno $326. (Duellant 5 levels hoger. :))

hannes123 wint het duel en krijgt 18 ervaringspunten. didicorleone heeft helaas geen contant geld dat hannes123 kan stelen. (Uitdager)


Waarom slapen Leones en Tijnek nu ? :( Niet dat ik zowiezo ging winnen maar zijn 24 actiepunten kwijt...
 

DeletedUser8307

Eventjes een dagje niet actief geweest, net 6 duels binnen gekregen. :p

4 van de 6 duels gewonnen. :)

hannes123 wint het duel en krijgt 40 ervaringspunten. hance heeft helaas geen contant geld dat hannes123 kan stelen.

Manigordo wint het duel, krijgt 40 ervaringspunten en steelt van hannes123 $40. (Vrij nipt. :p)

hannes123 wint het duel, krijgt 68 ervaringspunten en steelt van klaasklas $3. (6 levels hoger...)

Emerson160 wint het duel, krijgt 64 ervaringspunten en steelt van hannes123 $28.

hannes123 wint het duel, krijgt 19 ervaringspunten en steelt van Emerson160 $76.

hannes123 wint het duel, krijgt 47 ervaringspunten en steelt van minimatt $2.

Bij al deze duels ben ik dus aangevallen.
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 167 LP
Levenspunten totaal
- 233 LP
Chunky wint het duel en krijgt 35 ervaringspunten. FCBStargate heeft helaas geen contant geld dat Chunky kan stelen.

Toch niet verwacht als puur bouwer zijnde, heeft me edele colbert en me edele leren hoedje en mn mexicaanse halsdoek + hw floret toch zn werk gedaan :D
(aangevallen btw)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

stino6666 wint het duel,krijgt 9 ervaringspunten en steelt van gjthebest 129$:cool:

levenspunten totaal:
-15
levenspunten totaal:
-71

niet zo'n goed duel;)
 

DeletedUser4468

Big Chris valt flauw. Lauy15 wint het duel, krijgt 76 ervaringspunten en steelt van Big Chris $15.

Levenspunten totaal
- 20 LP
Levenspunten totaal
- 12 LP

ik lvl 15 hij lvl 20:D
 

DeletedUser

Duel: Lee Van Cleef vs Chunky Privé vandaag om 11:40 uur
Duel: Lee Van Cleef vs Chunky Privé vandaag om 10:28 uur
Duel: Lee Van Cleef vs Chunky Privé vandaag om 00:29 uur
Duel: Lee Van Cleef vs Chunky Privé op 06-09-10 om 23:19 uur
Duel: Lee Van Cleef vs Chunky Privé op 06-09-10 om 21:55 uur

Gefeliciteerd lee van cleef!! Je bent nu officieel de grootste noob die bouwers aanvalt! :D

En wel heel triest dat je samen met nog 2 andere mensen die me totaal 5x aanviellen me alsnog niet ko krijgt.. serieus.. wat ben jij voor een duellist :o

Overigens heb ik mezelf KO laten leggen door Wolterja.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Bewijs dat je als nummer 1 (pure) bouwer óók kan duelleren:

Levenspunten totaal
- 230 LP
Levenspunten totaal
- 297 LP
Chunky wint het duel en krijgt 87 ervaringspunten. Jo-z heeft helaas geen contant geld dat Chunky kan stelen.

Levenspunten totaal
- 44 LP
Levenspunten totaal
- 192 LP
Chunky wint het duel, krijgt 52 ervaringspunten en steelt van Lee Van Cleef $1.
 

DeletedUser1963

[report=926975fc72620232]Duel: Neelis vs TTerNo[/report]


Neelis wint het duel, krijgt 181 ervaringspunten en steelt van TTerNo $22.
 

DeletedUser8307

Mooi duel, Neelis.

Ik werd onlangs aangevallen. :)

hannes123 wint het duel en krijgt 101 ervaringspunten. klaasklas heeft helaas geen contant geld dat hannes123 kan stelen.

Schade bij Hannes123: 56
Schade bij klaasklas: 88

:cool:
 

DeletedUser8307

Een duelactietje op mij. Uiteindelijk toch flauw gevallen, maar veel meer gewonnen dan verloren. ;)

hannes123 wint het duel en krijgt 66 ervaringspunten. DeathJester heeft helaas geen contant geld dat hannes123 kan stelen.

hannes123 wint het duel en krijgt 95 ervaringspunten. ReXeR heeft helaas geen contant geld dat hannes123 kan stelen.

hannes123 wint het duel en krijgt 55 ervaringspunten. Hefdriver heeft helaas geen contant geld dat hannes123 kan stelen.

:( Lola Montez wint het duel, krijgt 102 ervaringspunten en steelt van hannes123 $94

hannes123 valt flauw. Grassy wint het duel, krijgt 73 ervaringspunten en steelt van hannes123 $63. (K.O. + Deze speler is 7 levels hoger. ;))

Achja, toch bedankt voor de ervaring zeker.. .
 

DeletedUser

Tegen de 1000$ duelgeld gewonnen :D
Van de stad No body
Geen zin om alles teposten.
vgu6gm.jpg

Girafi nu op de goed ? :p
 

DeletedUser

3x aangevallen vandaag

Levenspunten totaal - 110 LP Levenspunten totaal - 225 LP Chunky wint het duel en krijgt 70 ervaringspunten. br3ntt heeft helaas geen contant geld dat Chunky kan stelen.

Levenspunten totaal - 182 LP Levenspunten totaal - 222 LP Chunky wint het duel, krijgt 77 ervaringspunten en steelt van angelo1990 $47.

Levenspunten totaal - 70 LP Levenspunten totaal - 104 LP Chunky wint het duel, krijgt 30 ervaringspunten en steelt van mathiver $72.

Verliezen van de nummer 1 bouwer.. knap :)
 

DeletedUser

Chunky wint het duel, krijgt 147 ervaringspunten en steelt van kingfastkid $260. Chunky krijgt een premie van $ 909.
:D
 
Bovenaan