• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gevonden voorwerpen topic

DeletedUser

[report=1880679202290854f7]Arbeidsrapport: Als rondrijdende handelaar werken[/report]

Dit is al een dood forum, maar ik moet het gewoon kwijt...

NA MEER DAN 1 JAAR, 639 UUR ZOEKEN HEB IK EINDELIJK DE DERDE SLEUTEL GEVONDEN!!!!!! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

voor wie nog op zoek is, zie marktplaats topic...

PS: die schatkist is toch ook best moeilijk te vinden?? daar compenseer ik dan tijd mee want die had ik in precies 100 minuten :p
 

DeletedUser15939

Ik heb een kattenmand gevonden met daarin een gespikkeld katje die ik aan Maria moet terug brengen... Alleen heb ik hier geen missie of iets dergelijks voor gekregen?

KnyOZb8.png

Cw6mMHg.png


Iemand enig idee?
 

DeletedUser15117

Bij maria kan je een opdracht aannemen waarbij je vijf katjes moet terugbrengen, hiervoor is ook een aankondiging geweest op het forum. De opdracht heet: Een hand vol katjes (kattenweek). Als je bij maria geen opdracht ziet, heb je 'op weg naar een nieuw avontuur' nog niet afgesloten of ben je nog niet level tien. Blijkbaar is het niet nodig om de opdracht aan te nemen om de kattenmanden te vinden.
 

DeletedUser

je hoeft idd niet de opdracht te hebben aangenomen, maar mij lijkt het wel handig dat je geen katten kan vinden als je die opdracht niet eens kan :hmf:
 

DeletedUser15939

Ik heb er ondertussen nog twee gevonden. Erg apart allemaal, maar ik laat het maar gaan.
 

DeletedUser15939

Ik dacht: "Laat ik voor de grap even Deel van een bladzijde (Deel 1) vinden...

dTfwyke.png
 

DeletedUser15117

Deel 1 van de bladzijde is nodig voor de opdracht: Hernando's zwaard. Hiermee kan je gratis hernando's zwaard krijgen. Deel 2 is te vinden bij verschillende arbeiden (handel drijven, lijken bestelen, bandieten jagen).

Voor deel 3 moet je bij de opdrachtenreeksen 'Three rivers' en 'De beslissing' bij het keuzemoment voor waupee hebben gekozen. Dan moet je op maandag tussen 19:00 en 19:20 geen wapen dragen, wel een zangboek (te vinden bij missioneren) en minimaal lvl 57 zijn. Dan verschijnt er bij waupee een opdracht waarbij je deel 3 krijgt.

Als je alle 3 de delen hebt en een schep (te vinden bij bevloeiingsgracht graven of graven delven) verschijnt er bij henry een opdracht waarbij je Hernando's zwaard krijgt.
 

DeletedUser15939

Deel 1 van de bladzijde is nodig voor de opdracht: Hernando's zwaard. Hiermee kan je gratis hernando's zwaard krijgen. Deel 2 is te vinden bij verschillende arbeiden (handel drijven, lijken bestelen, bandieten jagen).

Voor deel 3 moet je bij de opdrachtenreeksen 'Three rivers' en 'De beslissing' bij het keuzemoment voor waupee hebben gekozen. Dan moet je op maandag tussen 19:00 en 19:20 geen wapen dragen, wel een zangboek (te vinden bij missioneren) en minimaal lvl 57 zijn. Dan verschijnt er bij waupee een opdracht waarbij je deel 3 krijgt.

Als je alle 3 de delen hebt en een schep (te vinden bij bevloeiingsgracht graven of graven delven) verschijnt er bij henry een opdracht waarbij je Hernando's zwaard krijgt.

De geheimen die in dit spel zitten zijn wel echt goed uitgedacht! Bedankt voor de informatie. :)
 

DeletedUser16224

Stuur ons ook even een berichtje als je je waardigheid hebt teruggevonden :rolleyes:
 
Bovenaan