• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gevonden voorwerpen topic

DeletedUser

iiiiif.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

c6wz4.png

die vond ik zomaar:D.is die nog een beetje zeldzaam? heb hem namelijk nog nooit gezien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

c6wz4.png

die vond ik zomaar:D.is die nog een beetje zeldzaam? heb hem namelijk nog nooit gezien.

Redelijk zeldzaam ja. Aan de prijs kun je zine dat het niet de zeldzaamheid van bijv. Wyatt's overtreft, maar het is ook geen item dat je kunt kopen in de winkels. Als ik het me goed herinner is dit geweer per ongeluk in het spel gekomen, een soort bug, en hebben de devs dat toen zo gehouden. Je kunt er dus blij mee zijn :p
 

DeletedUser

Redelijk zeldzaam ja. Aan de prijs kun je zine dat het niet de zeldzaamheid van bijv. Wyatt's overtreft, maar het is ook geen item dat je kunt kopen in de winkels. Als ik het me goed herinner is dit geweer per ongeluk in het spel gekomen, een soort bug, en hebben de devs dat toen zo gehouden. Je kunt er dus blij mee zijn :p

Ik heb dit ook op w1 :p

PS: waarom is er op w1 geen gevonden voorwerpen topic?
 

DeletedUser14911

Bowies....

Op de een of andere manier heb ik een Bowies Voorlader gekregen, maar het blijkt dat dat wapen niet bestaat volgens The West wiki, zou iemand dit kunnen aanpassen op The West wiki, of zorgen dat dat gebeurd?

Het heet : Bowies Voorlader
het doet : 145-155 schade
inkoopwaarde : 1480
verkoopwaarde : 740
het is voor : level 30
 

DeletedUser

Op de een of andere manier heb ik een Bowies Voorlader gekregen, maar het blijkt dat dat wapen niet bestaat volgens The West wiki, zou iemand dit kunnen aanpassen op The West wiki, of zorgen dat dat gebeurd?

Het heet : Bowies Voorlader
het doet : 145-155 schade
inkoopwaarde : 1480
verkoopwaarde : 740
het is voor : level 30

foto? anders geloof ik het niet
 

DeletedUser14911

i weet niet hoe je zo'n foto daar kan krijgen, maar als je op arizona speelt ga dan bij ranglijst zoeken naar Damagin, daar staat waar ik hem kreeg boven aan ( bij met indianen handelen )
 

DeletedUser

Op de een of andere manier heb ik een Bowies Voorlader gekregen, maar het blijkt dat dat wapen niet bestaat volgens The West wiki, zou iemand dit kunnen aanpassen op The West wiki, of zorgen dat dat gebeurd?

Het heet : Bowies Voorlader
het doet : 145-155 schade
inkoopwaarde : 1480
verkoopwaarde : 740
het is voor : level 30

c6wz4.png

die vond ik zomaar:D.is die nog een beetje zeldzaam? heb hem namelijk nog nooit gezien.

Redelijk zeldzaam ja. Aan de prijs kun je zine dat het niet de zeldzaamheid van bijv. Wyatt's overtreft, maar het is ook geen item dat je kunt kopen in de winkels. Als ik het me goed herinner is dit geweer per ongeluk in het spel gekomen, een soort bug, en hebben de devs dat toen zo gehouden. Je kunt er dus blij mee zijn :p

foto? anders geloof ik het niet

beste jongens, leer verder kijken dan je neus lang is. Hij stond notabene op de vorige bladzijde.
 

DeletedUser14939

talisman

ik heb met 5 min geweren verkopen een talisman gevonden (waar dient dit ding voor???:(huh:
 

DeletedUser

Dient nergens voor, sommigen denken meer geluk, maar het is nooit bewezen.

Het grootste nut is dat je het kan verkopen voor $500 :D
 

DeletedUser14939

ik heb ook een edele muts in 5 minuten gevonden bij werken als kwak:rolleyes:
 
Bovenaan