• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

$-gevecht muntje

DeletedUser

Voorstel
zou het niet mogelijk om een nieuw soort fortgevecht te starten namelijk het $-gevecht

Details

een van de aangesloten steden start een gevecht en dan kan de hoofdstad kiezen tussen :
-alle steden
-alleen bondgenoot
-alleen $-bondgenoot (zie verdere uitleg)
maar de leden mogen niet gratis binnen:de leden moeten een $-muntje kopen die kan van 1000 tot 10000 kosten na het gevecht is de munt niets meer waard maar kan wel een mooi verzamel object zijn :cool: de opbrengst zal op het laatste verdeelt worden zoals normaal

de $-bondgenoot: dat is een stad die een uitnodiging hebben om mee te doen


Misbruikpreventie

??? kan er geen bedenken

Visuele hulpmiddelen

kan iemand helpen ?

Samenvatting
voordelen:de $ gevechten zullen makkelijk te regelen zijn zonder de regels te overtreden

Administratie
  • Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
  • Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee


reacties,suggesties,vragen ???
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Er zijn sinds kort richtlijnen voor het posten van een idee (De richtlijnen). Gelieve je post nog aan te passen nu het nog kan, anders gaat deze gewoon op slot en kan je een verbeterde versie naar mij sturen via een bericht en dan zal ik je post aanpassen + dit topic heropenen.
 

DeletedUser

Er zijn sinds kort richtlijnen voor het posten van een idee (De richtlijnen). Gelieve je post nog aan te passen nu het nog kan, anders gaat deze gewoon op slot en kan je een verbeterde versie naar mij sturen via een bericht en dan zal ik je post aanpassen + dit topic heropenen.
aangepast zo goed ?
 

DeletedUser

jeeej
:laugh:

ik snap niet wat er zo erg aan is die richtlijnen

:up: voor de richtlijnen en mods :)
 

DeletedUser

Prut idee, voor de markt was er toch ook geen moeite met een fortgevecht?
Waarom nu ineens wel -,-
 

DeletedUser10983

goed idee
maar van die alleen meedoen van bondgenootschap niet iedereen moet mee kunnen doen vind ik bijv. als je het gevecht wil meedoen vraagt hij of je dit muntje wil kopen zo niet dan kan je niet mee doen lijkt mij beter
 

DeletedUser

je moet het muntje kopen om mee te doen zelfs als je forteigenaar bent of koning van de wereld :p
 

DeletedUser

nou, laat ik dan maar het record breken :sheriff::sheriff::sheriff::sheriff::sheriff:/:helpie::helpie::helpie::helpie::helpie:
 

DeletedUser4891

Tegen.

Dit is nergens goed voor. Het is juist goed om een beetje te leren die fortgevechten te coördineren.:)
 

DeletedUser8307

Zoals Leones al zegt, het moet niet te makkelijk gaan worden. Echter zou er wel een oplossing bedacht kunnen worden voor cash-gevechten.

Maar nee, tegen.
 

DeletedUser12477

De uitwerkig vind ik slecht... Als je hem beter uitwerkt (andere manier bedenkt) zou ik mischien nog 3 sterren durven te gevn :S
 

DeletedUser8307

Ik vind het goed uitgewerkt. Echter met hoofdletters en leestekens typen zou makkelijker lezen. ;)
 
Bovenaan