• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Geraakt worden in fortgevecht bij verplaatsing

DeletedUser1003

Het viel mij op dat ik de laatste dagen bij fortgevechten geraakt word voordat mijn figuurtje zich verplaatst. Voorheen kon je echter in een ronde enkel geraakt worden op de positie waar je je heen verplaatste.

Iemand die hier meer over weet?

En kun je nu dus in een ronde op zowel je beginplek als eindplek geraakt worden?
 

DeletedUser

Ik zeg 1 ding ontwijk pOON in forten , want die schiet 1360 in 1 schot eraf klopt ook niet dus volgens the west berekening ;-0

Dus ghandi wat je denkt klopt aardig dus , meer zeg ik er niet over !:cool:
 

DeletedUser5695

ik denk dat je dan toch echt door meerdere mensen tegelijk geraakt bent, ik heb nog nooit in 1 shot zoveel schade gemaakt, ik ben altijd online bij fortgevechten dus dat zou me toch echt wel opgevallen zijn, laat me anders ff weten waar/wanneer dat gebeurd zou zijn? Dan kan daar ff naar gekeken worden aangezien dat een vervelende bug zou zijn dan.
@Ghandi, in verdediging of aanval? daar zit namelijk nogal verschil in ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik denk dat je dan toch echt door meerdere mensen tegelijk geraakt bent, ik heb nog nooit in 1 shot zoveel schade gemaakt, ik ben altijd online bij fortgevechten dus dat zou me toch echt wel opgevallen zijn, laat me anders ff weten waar/wanneer dat gebeurd zou zijn? Dan kan daar ff naar gekeken worden aangezien dat een vervelende bug zou zijn dan.
@Ghandi, in verdediging of aanval? daar zit namelijk nogal verschil in ;)

Mij was het ook al opgevallen, ik was er aanvaller.
 
Verdediging vuurt eerst, verplaatst dan. Daarna zijn de aanvallers aan de beurt. Dus als je aanvaller bent kan je geraakt worden voordat je je hebt verplaatst.
 

DeletedUser5695

Mij was het ook al opgevallen, ik was er aanvaller.

wat was je opgevallen?dat ik zoveel schade maakte in 1 hit? zoals gezegd graag zeggen waar en wanneer dat was, met de info dat iemand anders t ook gezien heeft kan ik helmaal niks, graag meer info zodat er naar gekeken kan worden.En was dit al bij support gemeld? Want dat is natuurlijk ook wel handig he bij t vermoeden dat er iets niet goed gaat.Alleen melden hier op fourm lost geen bugs op...
 

DeletedUser

Vandaar dat jij altijd zoveel ep krijgt. Je hebt the West gehackt en schiet nu per keer 1250 lp van de vijand. Zo kan ik het ook wel.
Ik hef je fanclub weer op, vals speler!

:p:p
 

DeletedUser3874

Sectoren en velden

Op de kaart zijn er sectoren en velden. Op ieder veld kan precies één speler staan. In een sector kunnen alleen ofwel verdedigers of aanvallers staan. Per ronde zal iedere speler één keer schieten en zich verder bewegen. Hij kan een sector alleen betreden als deze leeg is of als er spelers van zijn eigen team in staan. Het is niet mogelijk diagonaal in andere sectoren te springen.
Sommige sectoren hebben bijzondere eigenschappen, ze verbeteren of verslechteren de waarden van de spelers.

Aldus de hulp, je schiet eerst en beweegt daarna.
 

DeletedUser

Aldus de hulp, je schiet eerst en beweegt daarna.

Nu gaan we even ENORM off-topic maar dit is even nieuw voor me.

Wordt hiermee bedoeld dat je als aanvaller niet een sector kan betreden als er verdedigers in staan en andersom? Dus ik kan niet op een toren springen als daar nog 1 van de andere partij staat??

Dit zou de bugs met niet kunnen verplaatsen tijdens fortgevechten iets kunnen verduidelijken. Daar stonden toen wel geen verdedigers meer, maar misschien liep de server iets achter ofzo en dacht die dat er nog wel verdedigers stonden...
 

DeletedUser

Niet echt, want als je doelpositie geblokkeerd is, dan beweeg je naar de positie wat er het dichtste bij is waar je nog wel kunt komen.
 

DeletedUser

Ja oke. Maar wij stonden aan de bovenkant van het fort. Daar heb je maar 1 sector in de hoogte. Wij wilden links naar een andere sector en dat lukte niet.
Dus als de server denkt dat er nog een vijand in die andere sector staat is het logisch dat je poppetje niet links wil en alleen nog maar naar beneden of rechts....toch?
 

DeletedUser5695

Vandaar dat jij altijd zoveel ep krijgt. Je hebt the West gehackt en schiet nu per keer 1250 lp van de vijand. Zo kan ik het ook wel.
Ik hef je fanclub weer op, vals speler!

:p:p

haha hacks zijn bij mij verkrijgbaar voor 20 goudnuggets per stuk, voor de voorzitter van mijn fanclub is de 1e hack gratis uiteraard :D

maarr ff zonder dollen, mensen die mij iemand met -1250 hebben zien hitten tijdens een fortfight svp ff melden zodat we kunnen kijken of dat waar is en er ies aan kunnen doen
 

DeletedUser

Doe mij er dan maar 1. Heb vanaaf een fortgevechtje op 3 maar moet het doen met een kruisboog bij gebrek aan beter. Voor 1250 heb ik wel 10 hits nodig normaal dus da komt mooi uit. :D

En even een toevoeging;

Mensen die pOON met 1250 hebben zien hitten moeten ze vooral ze een ticket naar support sturen eerst wel even nagaan of ze niet onder invloed van een dergelijke drug waren tijdens betreffend fortgevecht, die een hallucinerende, verdovende of ander effect geeft waardoor de werkelijkheid op een één of andere manier beinvloed kan worden.

:p
 

DeletedUser5695

ja en ff goed kijken of ik alleen die 1250 hitte of dat je zo stom was om je door 10 man tegelijk te laten raken :D
 

DeletedUser5695

Ik vind t echt jammer dat er nu niet meer info/reactie komt over die hit van 1250 in een fortgevecht.Zijn jullie a) niet erg aktief hier op t forum b) erachter gekomen dat het toch niet gebeurd was en de schade door meerdere mensen is veroorzaakt c) je je bril niet op had en t toch maar 125 schade was?
Ik wacht nog steeds op respons...
 

DeletedUser

Jij wilt gewoon horen dat je 1250 schade hebt gedaan en dus de beste fortvechter van Nederland bent. :p
 

DeletedUser5695

haha nee hoor ik heb die ene hit niet nodig om te weten dat ik dat ben (zei hij zonder valse bescheidenheid :o )

Toch jammer dat de verkeerde dan wel weer reageert he :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5695

nog steeds geen reactie, dan ga ik er vanuit dat er iemand uit zijn nek heeft lopen zwetsen/niet goed opgelet heeft en dat ik dus nimmer (zoals ik zelf al vermoedde)een hit van 1360 heb gemaakt tijdens een fortgevecht.Jammer dat dit soort zaken op t forum gezet worden en vervolgens niet worden hard gemaakt/dat de "aangever" niet mee werkt om dit soort eventuele bugs op te lossen.Riekt bijna naar iemand vals beschuldigen van cheaten. Niet netjes dus...
 
Bovenaan