• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gentlemen & Danseressenset

Voorstel
Aangezien het een rotzooi is met de sets, (als mannelijk karakter kun je een onderrok dragen & als vrouwelijk karakter kun je vrijwel alles van de mannenset aandoen) moet er verandering in komen. Alles moet voor iedereen toegankelijk worden gemaakt.

Details
Argumenten: De zwarte linnen broek is een normale broek, waarom zou je die uitzonderlijk voor mannelijke karakters beschikbaar maken? De danseressenset heeft 5 van de 7 items alleen vrouwelijk en de gentleman's set heeft er 2 van de 7 die alleen door mannelijke karakters gedragen kunnen worden, een vrouwelijke karakterklasse heeft dus VOORDEEL, ditmaal heeft het niets met de vrouwenemancipatie te maken:p Tegenwoordig is het ook niet meer raar als een man zich als vrouw verkleed en andersom, dus laten we het gewoon gelijk maken en alles voor iedereen beschikbaar maken. Waarom de onderrok wel en een parasol niet? In het wilde westen waren er geen 'transseksuelen en travestieten' kunnen we zeggen, maar wel mannen met een onderrok?

Misbruikpreventie
neeeuh

Visuele hulpmiddelen
Niet nodig

Samenvatting
De sets zijn een rotzooitje, de vrouwelijke klasse heeft meer voordeel want deze kan gewoonweg meer spullen dragen. Er moet dus gelijkheid komen, iedereen moet alles kunnen dragen, of niemand iets van de andere klasse. Dat laatste is dus geen optie omdat de kleding van de gentleman's set bestaat uit alledaagse kledij uit de kleermaker.

Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja, braaf he?
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Nee
 

DeletedUser

neen,
ik heb ooit voorgesteld om de onderrok enkel voor vrouwen te laten dragen, maar dat idee ging niet door.


neen
 
Als dit idee door komt vind ik wel dat ik mag opnieuw mag kiezen of ik een mannelijke avatar of een vrouwelijke avatar heb. Want ik heb op 2 van mijn 3 werelds een vrouwelijke avatar zodat ik dansset aan kan doen :p :D
 
Aangezien er hier nauwelijks nog mensen kijken, vraag ik om een stemming, aangezien er geen onderbouwde tegenargumenten geweest zijn zie ik niet waarom er geen stemming zou mogen komen.
 
als de mannelijke/vrouwelijke kleding beschikbaar worden voor iedereen, dan zou dit ook moeten gelden voor de karakter klasse kleding
 
als de mannelijke/vrouwelijke kleding beschikbaar worden voor iedereen, dan zou dit ook moeten gelden voor de karakter klasse kleding

Maar deze krijg je alleen via je eigen persoonlijke opdracht, dus ik vind het terecht dat deze alleen voor je eigen klasse zijn, vaak zijn deze ook niet veilbaar toch? Mannelijk of vrouwelijk zijn is naar mijn mening meer onvermijdbaar dan een karakterklasse, tenminste als je het spel speelt naar wat je werkelijk bent, je kunt alles zijn in the-west wat je wilt, maar IRL een ander geslacht zijn dan op het spel lijkt me minder logisch dan dat je kiest wat voor karakterklasse je bent. De karakterklasse kleding vind ik meer iets wat echt je eigen is, het hoort bij je karakterklasse. In eerste instantie zou ik dat ook vinden bij de vrouwelijke en mannelijke set, want het is ook logischer als dit zich aanpast aan je geslacht op the-west, maar het is nu zo ongelijk verdeeld dat ze of een heel nieuwe gentleman's set moeten maken(van nieuwe kleding, niet bestaande, de vrouwelijke set zijn ook speciaal gemaakt) en dan zou het echt een 'eigen' zijn van een mannelijk karakter, maar aangezien wij mannen een onderrok kunnen dragen en vrouwen de kleding van het mannelijke setje, is het een beetje een rommeltje. Uit eigen belang(ik wil die parasol kunnen dragen) ben ik dit topic begonnen en dus wil ik dat de kleding voor iedereen draagbaar is, maar vanuit ander oogpunt zou ik liever hebben dat de sets worden aangepast met meer typerende kleding voor mannen en alles alleen voor vrouwen of mannen draagbaar is, maar het meest makkelijke en wat ook de meeste kans maakt om door inno ingevoerd te worden is denk ik alles voor iedereen draagbaar.
 
o ja?
kan jij dan een bruine gevederde hoed, een uniform of aztekenketting dragen?
nee dacht het dus niet
waarom dan het een wel en het andere niet?
bovendien staat er in de eerste post "Alles moet voor iedereen toegankelijk worden gemaakt."
dus ik vind dat die kleding er dan ook bij hoort
 
Je hebt bij de karakterklasses elk een individuele opdracht. Als je iedereen alles kan laten dragen, dan is het nut van deze opdrachten eigenlijk weg, misschien koos je soldaat omdat je dan ook nog eens die zeer goede schoenen hebt voor bijvoorbeeld puur lp. Zulke dingen verliezen dan het doel waarvoor ze er zijn. Ik had trouwens nog niet aan de pelgrimssetten gedacht. Deze zijn anders verdeeld, het hooddeksel de kledij en de schoenen zijn alleen voor vrouwen en mannen, de riem de halsketting en het product zijn alledaagse items. Op zich is het dus wel lastig om een grens te stellen idd, maar ik bedacht de grens tussen vrouwelijk en mannelijk en dus een verschil tussen de geslachtsitems en de karakterklasse items, waarom ik deze grens heb gemaakt is omdat je bijvoorbeeld voor de gentleman's set en de danseressenset de dingen gewoon kunt kopen en vinden, maar toch is er een verschil gemaakt tussen de mate van dragen van de verschillende items. De vrouwen kunnen meer mannenspul dragen dan andersom, dit is toch oneerlijk? Daarom wilde ik mij vooral focussen op de geslachtssetjes. Daarom dus het ene wel en het andere niet, karakterklasse=speciale opdracht en ook de enige manier om de items te krijgen, dus maakt het ze meer speciaal en typerend voor een bepaalde karakterklasse
vrouwelijk of mannelijke dingen kun je gewoon kopen of vinden en nog is het ongelijk verdeeld.

Met de zin 'Alles moet voor iedereen toegankelijk gemaakt worden' richtte ik mij enkel op de geslachtssetjes en niet op deze questitems van karakterklasses. Nog een sidenote: Volgens mij zijn alle items van de karakterklasses momenteel ook niet veilbaar.
 

DeletedUser15840

Ik zou het eerder andersom doen, óf mannelijk óf vrouwelijk.
Alleen vrouwen kunnen dingen van de danseressenset aan en alleen man dingen van de gentlemanset :laugh:
 

DeletedUser4007

karakterklasse=speciale opdracht en ook de enige manier om de items te krijgen, dus maakt het ze meer speciaal en typerend voor een bepaalde karakterklasse

niet waar dus

hoe kom ik dan aan een dapperheidsmedaille als avonturier zijnde???
terwijl het een soldaat item is???
en nee hij is niet te veilen, net nog geprobeerd ;)
 
niet waar dus

hoe kom ik dan aan een dapperheidsmedaille als avonturier zijnde???
terwijl het een soldaat item is???
en nee hij is niet te veilen, net nog geprobeerd ;)

idd zoals leones zei, die was vroeger te vinden, nu niet meer....;) Al heel lang niet meer..
 
Bovenaan