• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

gekste dromen

DeletedUser16170

was rond 1995 alles in winkels was net alles naar computer over gegaan maar al die computers waren met een kabel aangesloten op een groot computer netwerk aan de rand van de stad elke computer had beetje kuren en sommige winkels waren ervoor al gesloten maar toen kwam er in die centrale een brand en dat liep allemaal door in de kabels die naar al die pc's liepen liep zo rustig naar huis iedereen in paniek rent weg bekant de halve stad stond in brand kom ik m'n hond tegen ik pak hem bij z'n riem en liepen zo naar huis daar was bekant de hele straat al afgebrand paar huizen waren beetje heel gebleven waaronder mijn huis wou naar boven gaan gaat de bel of we het pand wilde verlaten meteen gedaan maar die straat is nooit gesloopt omdat niemand z'n huisrechten had verkocht aan de gemeente en 20 jaar na dato ben ik terug gegaan met een groep vrienden die me wilde helpen om die straat tezoeken maar omdat ze het niet mochten slopen omdat nooit iemand de rechten had verkocht hadden ze het zo een winkel straat gebouwd dat je zo die straat niet inkom dus je moest goed zoeken naar een ingang om die straat te bezoeken dus was steeds winkel in en vragen of je via de achterdeur even mocht kijken wat daar achter stond maar steeds zag je een steegje en toen werd ik wakker dus nooit geweten of ik de straat heb gevonden of niet
 

DeletedUser15117

Bijzonder ja, maar dit topic hoort denk ik in de gouden rivier ipv het ei.
 

DeletedUser16170

ja was foutje van mij had harres al berichtje gestuurd

als een andere mod het leest gooi dit niet dicht aub maar verplaatst het
 
Bovenaan