• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Geef jouw mening over Jack of all trades

Grappig event, Wasa. Leuk dat er weer wat georganiseerd wordt.

Ik kan alleen in de google sheet de prijzen voor de voorwerpen niet vinden..

Lordwasa

Spelmoderator
Forummoderator
Correct, bij het inleveren van een genaamd voorwerp uit de lijst wordt de inkoopwaarde van het voorwerp gecrediteerd.

Geen idee hoe ik mee kan doen krijg het niet gevonden :( Inmiddels gevonden maar nu de rest nog waar moet ik ingeven ivm eventuele prijzen op welke wereld enz?

Laatst bewerkt:

Lordwasa

Spelmoderator
Forummoderator
Dat is correct en zal navragen of deze achteraf nog toegevoegd kan worden.
Spelers die hun prijs op Huachua willen, kunnen een wereld selecteren als voorvoegsel en in hun topic schrijven dat ze hun prijs op Huachua willen krijgen.
Dat zal geen problemen met uitdelen opleveren :)

Lordwasa

Spelmoderator
Forummoderator
De einddatum stond al vast.
Het was een kwestie van aankondigen en 2 dagen wachten totdat de wereld 2 weken open was of alle spelers 2 extra dagen gunnen.
Ik koos voor het laatste.

Mijn echtgenoot speler ikkedus speelt het spel via zijn laptop ,
Ik Victoria Sun speel het spel via een vaste PC.
We zijn gisteren vol goede moed begonnen voor het eerst vanaf het begin aan dit mooie spel.
Vanmorgen stond er dat we het account was geblokkeerd.
We hebben beide totaal niet het idee waarom.
Als we dat weten kunnen we het de volgende keer voorkomen wat we niet goed doen.
mvg
Vicoria Sun

Lordwasa

Spelmoderator
Forummoderator
Mijn echtgenoot speler ikkedus speelt het spel via zijn laptop ,
Ik Victoria Sun speel het spel via een vaste PC.
We zijn gisteren vol goede moed begonnen voor het eerst vanaf het begin aan dit mooie spel.
Vanmorgen stond er dat we het account was geblokkeerd.
We hebben beide totaal niet het idee waarom.
Als we dat weten kunnen we het de volgende keer voorkomen wat we niet goed doen.
mvg
Vicoria Sun
Gelieve hiervoor contact op te nemen met de support.

Lordwasa

Spelmoderator
Forummoderator
Correct, daar kan je de voorwerpen die je wilt inleveren in een lijst opnemen en ik probeer zo nu en dan uit jouw inventaris te verwijderen en het bedrag dat ze waard zijn te crediteren.

die 2 miljoen max die je kan verdienen voor een thuis wereld, is dat alleen je ingeleverde spullen of van al je in-game geld ??