1. Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

Discussie Geef jouw mening over advent

Discussie in 'Community Wedstrijd: Advent' gestart door Lordwasa, 23. nov 2018.

Deel deze pagina

1. Phil Coulson

Phil Coulson

Leuk Bevonden:
    60
    Ik geloof nooit dat wasa dat bewust gedaan heeft. Zo slim kan hij niet zijn :p

The Lone Ranger. vindt dit leuk.
  2. Lordwasa

Lordwasa Spelmoderator Forummoderator

Leuk Bevonden:
    144
    En ik dacht dat ik er wel mee weg kwam :/

3. the black angel

the black angel

Leuk Bevonden:
    44
    Meneer gooit eventjes met wat termen :D

4. lucius6

lucius6

Leuk Bevonden:
    4
    Waar is de vraag van vandaag gebleven :)

5. William Quantrill

William Quantrill

Leuk Bevonden:
    14
    @Lordwasa : alvast een kleine feedback van mijn kant. (anders vergeet ik het misschien naar al leuke dagen die gaan komen)

Mocht er ooit een vervolg op komen, misschien dan de vragen zoals in de quote staat weglaten. Ik heb helemaal niks met fortgevechten en heb totaal geen idee hoe ik dat zou moeten berekenen. Natuurlijk kan ik hulp vragen aan anderen maar dat is volgens mij ook weer niet de bedoeling.

Verder vind ik het erg leuk bedacht en het is zeker voor herhaling vatbaar. Leuk om weer eens in de archieven te duiken om sommige antwoorden te vinden. Een aantal vragen zijn een mooie uitdaging om uit te zoeken.

Tnx, ik heb me weer vermaakt :)

lucius6 en cor696 vinden dit leuk.
  6. Arctic

Arctic

Leuk Bevonden:
    14
    idd helemaal mee eens, in het vervolg graag geen moeilijke vragen en vragen waar we het antwoord niet op weten:cool:

7. JorDes

JorDes

Leuk Bevonden:
    73
    Ja en ik heb totaal geen verstand van opdrachten.

Iedereen heeft toch wel iets wat hij of zij voor geen meter kan bij dit spel? Als er een duelvraag zou zijn met skills enz, dan had ik het ook niet geweten. Ik vind het dus vrij onzinnig met zulke kritiek te komen :p Je kunt ook best wel stellen dat fortgevechten een vrij actief bespeeld element is van het spel en dat je er heus wel wat vanaf zou moeten weten, maar dat geldt ook voor alle onderdelen van het spel.

Dus niet klagen, zo leer je nog eens wat! Wel zou het misschien nog iets diverser kunnen, maar sommige vragen duiden duidelijk erg veel diversiteit aan. Maar bijvoorbeeld dus een duelvraag, craftvraag, of een snelheidsvraag, etc. zouden nog wel toegevoegd kunnen worden.

Het moet ook nog uitdagend blijven hè.

niekdot, noessy25 en Tim19 vinden dit leuk.
  8. William Quantrill

William Quantrill

Leuk Bevonden:
    14
    Hmm beetje jammer jordes... het is geen kritiek of klagen, het is feedback. Waar dit gedeelte van het forum voor bedoeld is... @Lordwasa hoeft er niks mee te doen, het is gewoon hoe ik er over denk. Mij hoor je verder niet klagen over de diversiteit of de moeilijkheid. Het grootste gedeelte is te vinden op het forum, in het spel of op 1 van de andere hulpsites. Iets berekenen is wat anders dan opzoeken welke beloning je krijgt bij een bepaalde opdracht.

Vind het Jammer dat er hier op het forum zo negatief gereageerd word. De strekking van mijn bericht was een compliment aan @Lordwasa over hoe hij het georganiseerd heeft. Daar word totaal aan voorbij gegaan.

9. JorDes

JorDes

Leuk Bevonden:
    73
    Ja maar het stoort mij wel gewoon dat jouw feedback over een bepaald onderdeel negatief is terwijl dat naar mijn mening onterecht is. Onterechte negatieve feedback. En dit is natuurlijk de reden dat ik erop reageer.
    Je hebt het zelf trouwens over ''één of andere hulpsite'' die je allemaal geraadpleegd hebt voor bepaalde vragen. Dan heb je dus niet genoeg moeite gedaan. Kijk hier maar eens: http://tw-calc.net/calculators/battle
    Maar goed, jij kunt ook schoonheidsfoutjes maken en daar kijk ik je ook echt niet op aan, maar als je vragen ''te moeilijk'' vindt met een QUIZwedstrijd, dan denk ik dat je gewoon platvloers gezegd niet mee moet doen. Ik bedoel, denk je dat ze de prijzen zomaar gratis willen weggeven aan ons? Er is niets voor niets een indeling van prijsgeld per categorie van punten dat je goed hebt, dit betekent dat er dus rekening gehouden wordt met het feit dat niet iedereen alle vragen goed zal hebben (of heeft kunnen vinden, etc). Dat is tenslote de hele opzet van een quiz. Enkel de beste, slimste of beste researcher zal er met de hoofdprijs vandoor gaan. Nu hebben wij echter het geluk dat er meerdere hoofdprijswinnaars kunnen zijn :D

Als je het nou vond dat de helft van de vragen onmogelijk zijn en laten we zeggen, 5 mensen zijn het met je eens, dan vind ik het volkomen TERECHT. Maar, naar mijn beleving is deze negatieve feedback dus onterecht :) (niks persoonlijks william).

Het staat buiten kijf dat Lordwasa echt één van de beste mods is die we tot nu toe hebben gehad gerelateerd aan interactiviteit met de community. Zoveel events in één jaar hebben we vast nog nooit eerder gehad in die 10 jaar. Ook mijn oprechte complimenten voor deze moeite Lord!

10. The Lone Ranger.

The Lone Ranger.

Leuk Bevonden:
    7
    Helemaal mee eens Jor, Lord is echt een prrriiiiimaaa mod!
    Ik had ontzettend veel plezier in (de meeste) vragen zelf zoeken of in samenwerking met anderen erachter komen wat het antwoord dus is. De diversiteit in de quiz vind ik echt helemaal top, over elk onderwerp zijn wel vragen, en ja er zitten ook moeilijke bij, maar die zijn dan ook 3p waard dus is zeker de moeite waard te onderzoeken. Dit is voor mij persoonlijk zeker voor herhaling vatbaar en ik denk nog voor wel meer mensen :)
    Morgen laatste vraag en dan maar hopen op die 45 punten haha :p

niekdot vindt dit leuk.
  11. harjax

harjax

Leuk Bevonden:
    0
    In je eerste post bij T-W Advent gaf je aan onder het kopje 'antwoorden inleveren' dat we tot 29 december de antwoorden mogen inleveren, echter in je laatste post staat dat we tot 27 December de antwoorden in kunnen leveren, wat is nu de juiste datum?

12. Lordwasa

Leuk Bevonden:
    144
    Dat moet inderdaad 29ste zijn.
    Ik heb het aangepast in de laatste post :)

13. michel636

michel636

Leuk Bevonden:
    68
    10 december(3p:( Afgelopen jaar hadden wij de Fg-Competitie als evenement. Noem de namen van 3 teams die meededen.
    Antwoord: Dirty Dozen, The Black Root, Arizona Sunshine, The Sons of itches, R!ot.

In welk van deze teams zat jij lord?

14. Lordwasa

Leuk Bevonden:
    144
    The Black Root, samen met jou if i were not mistaken :p

cor696 vindt dit leuk.
  15. ancoonbar

ancoonbar

Leuk Bevonden:
    83
    Top event Lord, thnx :)

16. Phil Coulson

Phil Coulson

Leuk Bevonden:
    60
    Hmm, mods hebben dus echt weinig werk... elk 2 supports per dag en tis in de pocket :|

17. michel636

michel636

Leuk Bevonden:
    68
    Ik zat anders in The Dark Root. Dat team van jou ken ik niet.

Lordwasa en Phil Coulson vinden dit leuk.
  18. Rick I

Rick I

Leuk Bevonden:
    48
    Hehe, oei oei. Busted Lord :D

19. niekdot

niekdot

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de moeite wasa. Twas weer leuk