• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

garret schadebonus werkt niet

DeletedUser16548

Goede avond,

Onlangs vernam ik het gerucht dat de setbonus van garret niet zou werken, dus ik besloot dit testen. Hij werkt idd niet... Na wat research kwam ik erachter dit ook op de beta is vermeld... Is er iets bekend over wnr dit opgelost gaat worden? Ik draag het bart paardenset op de screen niet, dat deed ik later weer aan. Verder draag een ammu riem, wat mijn gemiddelde schade rond de 80 moet brengen ( 90 met een uitschieter).

De normale hit is 20 en de crit is 170 en wanneer de weerstand tegen zit is hij 3.
Je hebt PredatorNL met 170 schade getroffen!
Je hebt PredatorNL met 20 schade getroffen!
Je hebt PredatorNL met 3 schade getroffen!

http://prntscr.com/f7gg6h
http://prntscr.com/f7ggdk
 
Oh, dat is wel heel erg raar en naar dat zoiets hier niet vermeld wordt dan.
Gaat het om de kledijbonus alleen of ook de wapenbonus?
 

DeletedUser15915

Ik heb dit zelf ook even getest en de bonussen werken inderdaad niet. Dit geldt echter niet alleen voor de Pat Gatters set. Er is gelukkig wel een manier om te ontdekken of de bonus het doet of niet, namelijk hoe de setbonus genoemd is.

Wanneer er '+xx Schade' staat doet de bonus het niet in fortgevechten.
Wanneer er '+xx Schade (Sectorbonus voor fortgevechten)' staat doet de schade het wel in fortgevechten.

Dit zijn de setjes waarvan ik weer dat ze de bonus '+xx Schade' hebben:
  • Bandieten set
  • Vreemdeling van het Noorden set
  • Cooks voorwerpenset
  • Hawaiiaanse wapenset
  • Pat Garrets set
  • Pat Garrets wapenset
  • Gebroeders Wright kledingset
  • Cooks dierenset
 
Het is in ieder geval iets dat bekend is en er wordt aan een oplossing gewerkt, hoewel er nog geen verwachte datum is zal het hopelijk niet lang meer duren.
 

DeletedUser1963

Goh, wat een handige actie weer zeg... Nu we het toch over schadebonussen hebben: Is het echt zo dat als je zelf pat kledingset en cooks paardenset draagt je naast de eigen bonus van 45+30=75 (zodra het werkt)ook de sectorbonus van BB paardenset+ BB kledingset + een wapenset zoals natty, event of GG (als ze in je sector staan) er bij krijgt? De een zegt namelijk van wel, de ander weer niet.
 

DeletedUser15915

Goh, wat een handige actie weer zeg... Nu we het toch over schadebonussen hebben: Is het echt zo dat als je zelf pat kledingset en cooks paardenset draagt je naast de eigen bonus van 45+30=75 (zodra het werkt)ook de sectorbonus van BB paardenset+ BB kledingset + een wapenset zoals natty, event of GG (als ze in je sector staan) er bij krijgt? De een zegt namelijk van wel, de ander weer niet.

Nee, dat is niet zo.

Stel er staan 2 spelers in één vak:
- Speler A: 75 schade, 5 multiplayer aanval en 5 multiplayer verdediging (allemaal sectorbonussen)
- Speler B: 80 schade, 3 multiplayer aanval en 8 multiplayer verdediging (allemaal sectorbonussen)

Beide spelers ontvangen dan de volgende bonus:
80 schade, 5 multiplayer aanval, 8 multiplayer verdediging.

Zoals je kan zien geldt alleen de hoogste bonus, dit wordt bij elk soort bonus apart bekeken.
 

DeletedUser16637

Dit betekend dus dat de setbonussen van Garret en cooks sector moeten zijn?
 

DeletedUser1963

Nee, dat is niet zo.

Stel er staan 2 spelers in één vak:
- Speler A: 75 schade, 5 multiplayer aanval en 5 multiplayer verdediging (allemaal sectorbonussen)
- Speler B: 80 schade, 3 multiplayer aanval en 8 multiplayer verdediging (allemaal sectorbonussen)

Beide spelers ontvangen dan de volgende bonus:
80 schade, 5 multiplayer aanval, 8 multiplayer verdediging.

Zoals je kan zien geldt alleen de hoogste bonus, dit wordt bij elk soort bonus apart bekeken.

Wat dus betekend dat als je pat en cooks draagt je geen sectorbonussen krijgt wat schade betreft?
 
  • Bandieten set
  • Vreemdeling van het Noorden set
  • Cooks voorwerpenset
  • Hawaiiaanse wapenset
  • Pat Garrets set
  • Pat Garrets wapenset
  • Gebroeders Wright kledingset
  • Cooks dierenset

Zijn inderdaad de sets die nu geen schadebonus geven in fg aldus een mod van de beta server. Maar in het geval van vreemdelingen klopt het toch dat die schade bonus niet voor fg is aangezien het een duelset is?
 

DeletedUser4130

@Cor: bedankt voor de uitleg, dat wist ik niet!
Ik dacht dat elke aparte bonus samengeteld werd. Zal m'n indeling licht moeten aanpassen dan :)
Heb wel geluk dat m'n stokoude Bart set goed werkt dan. Sneu van de andere, hopelijk komt het snel in orde.
 

DeletedUser16476

Wanneer er '+xx Schade' staat doet de bonus het niet in fortgevechten.
Wanneer er '+xx Schade (Sectorbonus voor fortgevechten)' staat doet de schade het wel in fortgevechten.

Waar staat '+xx Schade' dan voor? Alleen schade voor avontuur neem ik aan?
Zoals je weet doe je ook schade in duels, maar daar telt het dan ook weer niet. Toch?
 

DeletedUser15915

Waar staat '+xx Schade' dan voor? Alleen schade voor avontuur neem ik aan?
Zoals je weet doe je ook schade in duels, maar daar telt het dan ook weer niet. Toch?

Bij duels komt de schade inderdaad niet terecht. Ik denk ook niet dat de schade terecht komt bij avonturen, aangezien alleen de bonus multiplayer aanval/verdediging helpen hierbij (op de attribuutpunten van de fortgevechtwapen na).

Ik vermoed dus dat het een losse variabele is die je niet terug kan vinden in het spel (ik weet niet niet zeker).

Wat dus betekend dat als je pat en cooks draagt je geen sectorbonussen krijgt wat schade betreft?

Op dit moment krijg je geen bonus van die sets zelf. Je ontvang wel de sectorbonus van een andere set (bijvoorbeeld Black Bart).
 
Maar als straks alles werkt is de combinatie van Cook's paardenset, Natty's of Pat's wapenset en Pat G's kledijset dus het beste? :D
 

DeletedUser16548

naja een hoogwaardig enkelschots geweer hit veel hoger dan natty....
 

DeletedUser15915

De oplossing staat op dit moment inderdaad nog niet op het lijstje voor de volgende update, hou er wel rekening mee dat dit nog kan veranderen.
 
Bovenaan