• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

garret schadebonus werkt niet

DeletedUser15915

Sorry, dat ik zo laat reageer (had dit bericht niet zien langskomen) :D

Tot op heden heb ik hier nog niks over zien langskomen, wanneer ik dit wel zie zal ik het melden (mits het niet iets is wat intern gehouden moet worden) :)
 

DeletedUser15915

Dit probleem zal (zoals het er nu voor staat) bij de volgende update zijn opgelost! De bonussen die er nu staan worden vervangen door sectorbonussen (die wel werken :p).
 

DeletedUser12045

Nou, fijn dat de schadebonussen op de fg sets zijn aangepast.

Wel typisch inno om de bandietenset nu te verzwakken in avo's doordat ze de multiplayerbonus verandert hebben door een sectorbonus. Neem aan dat dit niet de bedoeling is?
 
Nou, fijn dat de schadebonussen op de fg sets zijn aangepast.

Wel typisch inno om de bandietenset nu te verzwakken in avo's doordat ze de multiplayerbonus verandert hebben door een sectorbonus. Neem aan dat dit niet de bedoeling is?

Kun je die geupte rommel weggooien en lekker weer betere kopen :D
 

DeletedUser15915

Verkeerde moment om te vertellen dat, volgens mij, de schade van het bandieten set TOTAAL NIET meetelt in avo? Het enige dat wél telt, zijn fortgevecht bonussen (att/deff).

Het gaat erom dat de multiplayerbonussen nu ook niet meer meetellen bij avonturen. Maar als het goed is zal dat nog aangepast worden, zodat het wel weer werkt :)
 
Morgen komt er een update die de bonussen weer aanpast, zou je kunnen kijken of het dan wel is opgelost?
 
Bovenaan