• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gangs of The Old West - Speedserver

Neen hoor , daar vergis je je, geband hoef echt niet, uit de uitslag geweerd wegens valsspelen is voldoende. :p

Zoals al eerder gezegd: een opdracht verkeerd of niet inleveren is geen valsspelen. Daarnaast vraag ik me af wat jij daar mee zou bereiken. Jullie team heeft de laatste opdracht helemaal niet voltooid, dus jullie zouden sowieso geen prijs krijgen.
 
Zoals al eerder gezegd: een opdracht verkeerd of niet inleveren is geen valsspelen. Daarnaast vraag ik me af wat jij daar mee zou bereiken. Jullie team heeft de laatste opdracht helemaal niet voltooid, dus jullie zouden sowieso geen prijs krijgen.
Nu bazel je weer onzin , geen idee wat het ermee heeft te maken dat wij de laatste opdracht niet hebben afgerond, zelf deed ik mee omdat het in teams was en ik er van uit ging dat cheaten niet mogelijk zou zijn, dat was een vergissing dus ....Trouwens het niet afleveren van een opdracht en wel mogen doorgaan , heeft enkel jou team voor mekaar gekregen , net als die gerichte wissels om toch maar de boel te kunnen belazeren, als dat niet valsspelen mag worden genoemd , zou ik graag de definitie van valsspelen van je vernemen:laugh:
 
Als wij ergens onterecht zijn doorgegaan, of als er naar jouw mening onterechte wissels hebben plaatsgevonden, betreft dat een fout van Lily (die onze forumopdrachten controleerde) of Jari (die verantwoordelijk was voor de wissels). Dan zouden zij een fout gemaakt of "valsgespeeld" hebben en niet ons team. Het is ondertussen drie maanden later en jullie zijn nog steeds woedend over een speedevent van drie weken. Kun je het ooit laten rusten denk je?
 
Als wij ergens onterecht zijn doorgegaan, of als er naar jouw mening onterechte wissels hebben plaatsgevonden, betreft dat een fout van Lily (die onze forumopdrachten controleerde) of Jari (die verantwoordelijk was voor de wissels). Dan zouden zij een fout gemaakt of "valsgespeeld" hebben en niet ons team. Het is ondertussen drie maanden later en jullie zijn nog steeds woedend over een speedevent van drie weken. Kun je het ooit laten rusten denk je?
Woedend ? Neen hoor, weer mis.Het is meer jij die de ganse tijd alles halstarrig alles probeert te weerleggen, het komt je goed uit dat precies lily en nehe weg zijn en niet wilden/durfden orde op zaken te stellen , en dat die 2 weg zijn komt je goed uit nu , dat Distr3o( die al een vorig event jou opdrachten doorspeelde om je te helpen cheaten) meerdere dagen in jullie hotel kampeerde (wat op z'n minst onhandig of gewoon dom en zeker verdacht was) tijdens het bewuste speedeventje , daar wordt niet over gesproken? Natuurlijk ga je 'm zo verdedigen :laugh: I rest my case bij deze.
 
Als wij ergens onterecht zijn doorgegaan, of als er naar jouw mening onterechte wissels hebben plaatsgevonden, betreft dat een fout van Lily (die onze forumopdrachten controleerde) of Jari (die verantwoordelijk was voor de wissels). Dan zouden zij een fout gemaakt of "valsgespeeld" hebben en niet ons team. Het is ondertussen drie maanden later en jullie zijn nog steeds woedend over een speedevent van drie weken. Kun je het ooit laten rusten denk je?
wel frappant dat je overal distrio buiten laat?
diegene die dan ook de uitslag geplaatst heeft?
en dat moet dan ook degene zijn die gecontroleerd heeft? cq aangepast? aangezien jari zei dat de uitslag allang klaar lag?
indien dat van jari niet correct was? waarom is daar nooit iets over gezegd?
alles wijst erop dat jari de goede uitslag heeft gemaakt
distrio express lang gewacht heeft met posten, waarom dan wel?

tevens heeft kleiduif gezegd te wachten op een andere mod vanwege de omstandigheden?
dat kan dus alleen lily zijn
en die is dus ook opeens nergens meer te vinden

ander feitje is ook dat jij elke keer in "naam van mods' spreekt
net als bij dat nakijken? alsof je erbij was? dat doe je heel vaak
schijnbaar weet je dus meer dan de rest van de spelers? vraag me af hoe dat dan komt?
inside info? alweer?

je hebt tevens nooit die chantage screen weerlegd?
en anderen zeggen (waaronder ancoonbar) dat jari gezegd heeft dat die screens niet geplaatst mochten worden?
dus indirect betekend dat ook al dat de diverse screens waar zijn
schijnbaar hebben meerdere contact met jari? maar niemand die heeft gezegd dat de screens niet waar zijn, behalve jij
jij als dader met chanteren zegt dat er niets aan de hand is?
wel lachwekkend dat we nu de dader moeten gaan geloven ipv degene tegen wie het gericht is
misschien toch eens beter die screens lezen
 
Ging dit nog over mijn reactie dat ik het niet over jou screen had? Zo ja, wat moet ik dan nog laten zien? Anja plaatste iets, ik reageerde daarop & vroeg wat terug, jij dacht dat over jou ging, ik zet recht dat dat niet zo was.


Hetgeen waarmee gedreigd werd, was allang gaande door andere spelers. Dat downplayed vanzelf al het dreigement. Om Jari gaat het jou ook niet. Jij moet lotte niet, dus blaas je alles op wat je gezien hebt en maakt er een groter probleem van dan jari ervan wilde maken, puur omdat het lotte betreft. Dat is er aan de hand en dat heb jij dus veroorzaakt ja.


Wat bedoel je nou? Dat wie niet met jou meegaat denkt dat de screen gelogen is? Dat is niet zo, dus wat moet er gezegd worden over liegen en bedriegen?
Ja graag, dat praat wat makkelijker.
Dat wij een bepaalde opdracht niet ingeleverd hebben, hebben wij tijdens het event niks over gehoord. Niet van nehemiah, en niet van andere mods. Als wij ene bepaalde opdracht niet goed hebben ingeleverd, hadden ze ons dat wel tijdens het event gezegd en niet de volgende stage op ons forum gezet. In dat geval hadden we er asap voor gezorgd dat we dat alsnog in orde hebben om het tijdsverlies minimaal te houden. De uitslag zou daarmee niet veranderen, want dan hadden we tijdens het event nog wel een zetje extra gegeven om die verloren tijd goed te maken. Nu het event voorbij is nog zeggen dat we halverwege in de stages iets niet goed hebben gedaan, wat niet gecomuniceerd is, en daarom de punten van de stages erna ongeldig verklaren is onzin. Met die logica kan je alle teams diskwalificeren omdat ze in Stage 4 niet 10 Habanero pepers hebben ingeleverd.

Wat concreet gebeurd was, was dat we bij het inleveren van stage 5 te horen kregen dat we door mochten naar stage 7 (stage 6 was optioneel). De dag erna kregen we te horen dat als we stage 7 wilden inleveren we ook nog een FG win met ons hele team moesten doen. Dat hadden we eerst al, maar doordat kefwar bij ons was gekomen, moesten we dat opnieuw doen. Specifiek dat is ons medegedeeld op het forum, dat hebben we toen gedaan en daarmee was het afgehandeld. Hoeveel nehemiah daarvan heeft meegekregen weet ik niet, maar als ik het goed herriner waren het lily en dist die ons dat mededeelden en stage 7-9 van ons hebben nagekeken, nehe was het laatste deel van het event niet meer actief. Dan is het ofwel dat nehemiah het nieuwe bericht wat ons is verteld niet meer heeft gezien, ofwel was hij het niet eens met dat bericht en moesten we volgens hem nog iets anders doen om die fout recht te zetten en is die daarbij overstemd door dist en lily.



Een TG met mijn antwoord stuur ik je ook op dakota, die kunnen ze niet verwijderen. Als je wilt kunnen we daar ook verder praten hierover mocht dit verwijderd worden.

Anc legde het allemaal prima uit, dus ik ga niet opnieuw op elke zin van jouw reactie reageren, Masta. Hier zul je het mee moeten doen.
 
een non reactie dus omdat je niets kan verklaren
anc legt helemaal niets uit
anc verteld zijn theorie die niet strookt met diverse screens die hijzelf al als echt verklaarde, hoe is dat uitleggen?
feit is... lily en jari hebben er een zooitje van gemaakt, weggerent en distrio heeft de boel naar eigen keuze aangepast.
op geen enkele manier kan je de screens anders verklaren
 
Bovenaan