• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Game Master Stad Dakota

Dus, op Dakota heb je gamemasterstad met al die spelers (bots?) die niet aanvalbaar zijn in duel, maar toch staan ze voordurend in mijn duellijst als ik aant toeren ben daar.
Dit is best irritant om 2 redenen:

1. Je moet constant door klikken (pagina of 4) voor je er voorbij bent.

2. Ze zijn dus niet aanvalbaar, wat eigenlijk vrij onlogisch is aangezien iedereen met een stad aanvalbaar zou moeten zijn, "bot" of niet. Stad = kans op duels.

Dus ik weet niet wat anderen hiervan denken maar in mijn opinie zouden ze onzichtbaar moeten worden voor de duellijst of aanvalbaar worden zodat ze er wel op kunnen blijven staan.

Dus nogmaals, graag anderen hun opinie over dit.

Jeroen.
 

DeletedUser15381

Als die optie voor die "spelers" bestaat dan wil ik die ook voor reguliere spelers. Op elke wereld want dan kan ik tenminste overal gewoon in een stad.


En op jouw vraag: lijkt me logisch dat als ze niet aanvalbaar zijn dat ze dan ook niet in de lijst staan. Al weet je het op een gegeven moment wel, toch knap irritant wanneer je steeds moet doorbladeren.
 
Volgens mij is het al eens aan de ontwikkelaars doorgegeven dat Game Mastered spelers die niet aangevallen kunnen worden ook niet in de lijst zouden moeten staan, volgens mij staan er nog meer spelers in die niet aangevallen kunnen worden (bijv. als ze bij een fort staan).
 

DeletedUser15117

Spelers bij forten onder aanval bevinden zich idd nog in de lijst.
 
Bovenaan