• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

FW-Hobbyhoekje IV

DeletedUser9200

Na het succes van Het FW-Hobbyhoekje, II en III is er nu ook FW-Hobbyhoekje IV. Iedereen die in een leuke stad wilt en lid wilt worden van een van de beste alliantie, gelieve maartenve te contacteren.
 

DeletedUser

Wie zijn de leiders?
Wat meer info, jullie mogen dan wel bekend zijn, maar een beetje aankondingen mag wel...
 

DeletedUser9200

Ik ben de leider
Ik ben al heel lang lid van FW en nu heb ik mijn eigen stad
Deze stad ligt in het midden van de wereld omdat je zo makkelijker naar alle forten kunt lopen
 

DeletedUser

is het met 4 steden niet hobbyhoek en inplaatsvan hobbyhoekje??
 

DeletedUser

em jullie kunnen beter jullie andere steden vullen dan hobbyhoekjes uit te bouwen ...
over een maand zie ik het al
FW-HH XXVI -_-
 

DeletedUser1376

zit zelf in hobby hoekje 2, maar is de 4de nu al niet een beetje overdreven?
 

DeletedUser

hobbyhoekje 1 zit vol,
nr 2 kunnen nog 4 leden bij,
nr 3 kunnen nog 8 leden bij,
waarom wordt er dan nog een extra gemaakt? straks heet de helft vd wereld hobbyhoekje...

onze stad, guns & slaughters zit belange nog niet vol... je ziet ons toch ook nog geen nieuwe leden werven voor g&s 2?

of anders moeten jullie een nieuwe uitdaging beginnen?
jullie hebben momenteel ongeveer 140 leden, als elk van jullie leden nu een nieuwe stad beginnen? dan heb je hobbyhoekje 140 ook... zou wel nog leuk zijn zo...
 

DeletedUser

weetje,waarom niet elke speler op arizona een prive hobbyhoekje?
dan hebben we straks een slordige 20000 hobbyhoekjes,gezellig toch:):)
 

DeletedUser

weetje,waarom niet elke speler op arizona een prive hobbyhoekje?
dan hebben we straks een slordige 20000 hobbyhoekjes,gezellig toch:):)

nah, dat kunnen we hen niet aandoen... (btw, ik vind het maar niets om de naam van mn stad te veranderen in hobbyhoekje :p)
140 hobbyhoekjes is genoeg denk ik zo... :):p
 

DeletedUser

Tjeez mensen, join of join niet, maar ga niet zeuren over of het al dan niet terecht is dat die Hobbykoeklui een nieuwe stad bouwen. Hun keus, nietwaar?
 

DeletedUser5801

Naar mijn weten is er geen FW-Hobbyhoekje IV/4/IIII en hebben wij nog steeds 3 steden.

Bij deze dus een 'verzoek' om een originelere naam te verzinnen....

mvg Far..West
 

DeletedUser560

wat een vaal actie xd


beetje leden werven via een naam.. Als het tenniste waar is wat Far..west zegt
 

DeletedUser

Naar mijn weten is er geen FW-Hobbyhoekje IV/4/IIII en hebben wij nog steeds 3 steden.

Bij deze dus een 'verzoek' om een originelere naam te verzinnen....

mvg Far..West

ze bestaat wel degelijk... als dit een foutieve naam is, en deze kerel probeert gewoon zo sneller leden te werven, laat je in dit topic dan maar iets weten... misschien kunnen we hen eens bezoeken om hen op andere gedachten te brengen? :p

daar ben ik altijd voor te vinden! :p

battle for justice! (eigelijk battle ik voor alles... :p)
 

DeletedUser

Wilt er nu iemand een uitnodiging of niet

is het nu een legitiem hobbyhoekje? of niet? aangezien Far..West, een vd stadsoprichters van het oorspronkelijke hobbyhoekje van niets weet, vraag ik me dit echt af...
 

DeletedUser

Misschien willen jullie nog duidelijkheid :p

DEZE STAD HOORT ZEKER NIET BIJ FW ; WIJ ZIJN NIET EENS VAN PLAN OM EEN 4DE STAD TE MAKEN

DOen we dat dan:

1. Bij ons in de buurt
2. Moeten de andere steden vol zitten :p

Dus :D
 
Bovenaan