• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Free to play wedstrijdje

DeletedUser

lol echt een onderwerp voor de ijdele speler :p
ik doe zelf niet mee, maar ik wens iedereen die wel meedoet succes!
 

DeletedUser

lol, makkelijk om "gratis" aan een prentje te geraken voor je nieuwe stad, resje :p
 

DeletedUser

Vermits ik het zeer irritant vind om altijd op zo een kleine resolutie afbeeldingen te maken, heb ik de Normale grootte er ook bijgezet. Heb het wel als Avatar-size gemaakt daarna.

profielafbeelding.jpg


Ware grootte: http://img5.imageshack.us/i/truesize.jpg/

cheers!

(En voor degene die het altijd leuk moesten vinden om commentaar te leveren, het zijn geen C4D renders)
 
Die is zeker mooi Royal Flush ;) Op de grote versie kan je ook mooi alle details zien enzo, kan je ook de stock laten zien waar je mee je begonnen bent?
Het plaatje zelf is ook zeker narcistisch, met de omhelzing van jezelf.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Het plaatje zelf is ook zeker narcistisch, met de omhelzing van jezelf.

Dat was ook de bedoeling eh :p
Heb gekozen voor een "zelf-omhelzing" + het personage staat er alleen op en in het midden van die gekleurde tinten.
Denk niet datk het nog meer narcistischer kan voorstellen. Tenzij miss met wat Griekse personages, maar daar zie je dan helemaal nix van op zo een kleine resolutie. Daarom verkies ik ook meestal om men werkjes op 800*600 of 1200*1200 te maken.
 
Narcistischer kan het inderdaad bijna niet, misschien nog net door Narcissus zelf af te beelden met zijn spiegelbeeld ofzo, maar dit is zeker al goed ;)
 

DeletedUser

Die is zeker mooi Royal Flush ;) Op de grote versie kan je ook mooi alle details zien enzo, kan je ook de stock laten zien waar je mee je begonnen bent?
Het plaatje zelf is ook zeker narcistisch, met de omhelzing van jezelf.

Gloeiend mee eens. :D:D:D Ik zou het ander zeggen :p
 

DeletedUser

jij maakt wel mooie prentjes je draagt dan wel mijn naam maar goed sjiek gedaan
 

DeletedUser

Huh? Zijn er nou 2 royal flush? :confused:

Ontopic: Van die drie plaatjes zou ik hem echt niet zo krijgen hoor :D:D Daar moet nog wel wat kunst bij kijken volgens mij
 

DeletedUser

Huh? Zijn er nou 2 royal flush? :confused:

Ontopic: Van die drie plaatjes zou ik hem echt niet zo krijgen hoor :D:D Daar moet nog wel wat kunst bij kijken volgens mij

Valt wel mee :) Desnoods schrijf ik de tutorial er wel eens over :D jammer dat in tutorials schrijven zoveel tijd kruipt, anders deed ik het onmiddellijk.
 
Bovenaan