• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Free to play wedstrijdje

DeletedUser

Okay :D have fun. Ik ben nu de tutorial aan het schrijven hoe ik hem gemaakt heb :) Kunnen de geinteresseerden miss iets van opsteken of erop wijzen waar ik beter iets anders had kunnen doen :)
 

DeletedUser2147

Hier een fototje van mijn broer die doodgraver is

pet-halloween-costumes2-300x297.jpg
 

DeletedUser

Okay :D have fun. Ik ben nu de tutorial aan het schrijven hoe ik hem gemaakt heb :) Kunnen de geinteresseerden miss iets van opsteken of erop wijzen waar ik beter iets anders had kunnen doen :)

Dat laatste denk ik niet :) (mouwfrotten ownt :p)
 

DeletedUser

tja ik denk niet dat iemand royal flush nog kan verslaan :rolleyes: echt mooi gemaakt!
 

DeletedUser

Ty, maar er lopen hier op het forum denk nog wel betere rond :) Ik vind het gewoon zeer leuk om mijn vrije tijd aan te besteden. Ben nog steeds die tutorial aan het schrijven. Heb zeer weinig tijd gehad op maandag en dinsdag (vandaag dus). Dan heb ik les van half9-half6. Dus als je dan 's avonds nog wat voor school moet doen is het sneller 10u dan je denkt en dan kijk ik nog ff TV om daarna te gaan slapen :)
 

DeletedUser

Okay, tutorial is af normaal.
http://angelinajolie.an.funpic.org/Narcisme/Narcisme Tutorial.html

Have fun!
Mochten er vragen zijn, just ask. Resultaat verschilt met origineel, maar dat ligt aan de positionering van men layers. Speel zelf wat met de settings/layers, maar de essentie zit wel in deze tutorial.
Deze tutorial is maar snel geschreven in html. Hopelijk is hij duidelijk genoeg.

Cheers!
 

DeletedUser

ziet er leuk uit hoe je het doet. :p maar ik zal het je nog neit nadoen.

Ps. wie vind jij beter dan?
 

DeletedUser

Kan geen naam noemen (omdatk de topic niet meer kan vinden en te tam ben om te zoeken :p), maar heb al een paar zeer mooie sigs op dit forum gezien. Als ze niet aan de hand van een tutorial gemaakt zijn (en hierbij gewoon zelf een render ingebracht te hebben om te verdoezelen dat het eigenlijk een RIP is) dan lopen er hier 100% zeker betere rond als mij :)
 
Bovenaan