• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Free-Spelers Bonus

Zou je het er mee eens zijn als je een beloning krijgt omdat je free speelt.


  • Totaal aantal stemmers
    36
  • Enquête gesloten .

DeletedUser15449

Beste Medespelers



Hier wil ik weer een nieuw idee voorstellen. Voor dat ik mijn idee voorstel wil ik zelf eerst nog even wat eigen richtlijnen neerzetten.
Als je een reactie wilt geven doe dat dan a.u.b met de volgende richtlijnen :

Goed punt : ..........
Slecht punt : ..........
Verbetering : ..........

Zo zijn de antwoorden duidelijk en heb ik er meer aan.

Voorstel

In dit spel is een groot verschil tussen arm en rijk. Vooral tussen de "premium- spelers" en de "free-spelers". Met dit idee hoop ik dat probleem al een stuk te verminderen.
Mijn idee is namelijk om de "free-spelers" een geld bonus te geven bij beroepen.

Details

De "free-spelers krijgen" dus een geld bonus. Bij beroepen krijgen de "free-spelers" 2 keer zoveel geld. Wie is een "free-speler" en wie niet ?
Ik dacht dat als je minder dan 200 goudnuggets hebt besteed dat je dan als een free-speler word gezien. Als "free-speler" kan je heus wel is een keer wat goudnuggets besteden.
Maar na 200 goudnuggets besteden geld deze bonus dus niet meer. (Sponsorpay telt niet mee.) Dit noem ik dan de "free-modus".
Extra geld krijgen omdat je nog weinig of geen betaalde nuggets heb besteed. Met "free spelers" bedoel ik spelers die minder dan 200 goudnuggets besteden.
En met "premium-spelers" bedoel ik spelers die meer dan 200 goudnuggets besteden. Zoals bv. premiumkisten kopen.

Voorbeeld :

Een "free-speler" doet een geld beroep. Normaal krijgt hij voor 1 uur 300$. Maar omdat hij nog in de "free-modus" zit krijgt hij 600$ voor 1 uur.


Dit idee moet ervoor zorgen dat de "free-spelers" wat meer geld op hun bank kunnen krijgen. Als "premium-speler is aan geld komen geen probleem. Zo is geld krijgen voor "free-spelers" een stukje makkelijker.

Misbruikpreventie

In de "free-modus blijven voor meer geld ? Heeft niet echt veel zin want premium geeft veel meer voordelen. Kan dus maar een klein beetje worden misbruikt.

Visuele hulpmiddelen

Nee, sorry.

Samenvatting

De "free-spelers" krijgen een bonus om sneller aan geld te komen. Zo kunnen de "free-spelers" ook een leuk bedrag op hun bank krijgen.


Administratie


Mr. Brown
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Dus je wilt niet-premium kopen stimuleren? Daardoor krijgt innogames nog minder geld binnen en maak je the-west kapot?

Nee bedankt dit is een van de slechtste ideeën die ik hier in tijden gezien heb...
 

DeletedUser15449

Ach voor de "free-spelers" is het een leuke bonus. Bekijk dit idee vanuit de spelers en niet vanuit Innogames ! Als ik een "free-speler" was zou ik toestemmen............... ;)
 

DeletedUser

Als je alles vanuit alle kanten gaat bekijken kom je nergens. In dit geval is innogames het slachtoffer dus ze zullen dit ook niet gaan doorvoeren. Je kans op het slagen van dit idee is 0.00001;)
 
Dus je wilt niet-premium kopen stimuleren? Daardoor krijgt innogames nog minder geld binnen en maak je the-west kapot?

Nee bedankt dit is een van de slechtste ideeën die ik hier in tijden gezien heb...
hoe doe je die smiley die z'n duim opsteekt ook alweer?

Goed punt : /
Slecht punt : behalve sommige FGers koopt niemand nog premium
Verbetering : free-speler bonus zou beter uit een set kleren bestaan, en dan eerder zo:
speel tot lvl 50 zonder premium= broek,
speel tot lvl 70 zonder premium= hoed
speel tot lvl 90 zonder premium= kleren
speel tot lvl 100 zonder premium= schoenen
enz...
dan wel een set zonder bonus, zoals de houten magiërs set, ik dacht aan de zwervers-set ofzo :p
 

DeletedUser15449

Ow sorry mijn fout, met "premium-spelers" bedoel ik spelers die gewoon meer dan 200 goudnuggets besteden. Zoals bv. premiumkisten kopen.
 

DeletedUser11730

Ik ben helemaal voor! Ik weet alleen niet wat je verstaat onder 200 nuggets besteden. Is dat per maand of per keer?
Ik neem een karakter- en een salarisbonus. Dat is 100 nuggets per 2 weken (is minder dan 200 nuggets). Voor dat geld krijg ik dan karaktervoordeel, een verhoogde vindkans en als dank gaat Inno mijn salaris verdubbelen. Ik zeg doen, maar ik geef je nog minder kans dan basbad dat Inno dit idee gaat doorvoeren.
 

DeletedUser11730

Als Inno moet gaan zitten wachten tot je eindelijk eens 200 nuggets hebt uitgegeven, kunnen ze tot in lengte van dagen jou dubbel betalen. Iets zegt mij dat ze daar niet aan gaan beginnen.
 

DeletedUser

Dan zou ik tot nu toe altijd dubbel geld hebben verdient, amai :D
@Brown: Het is niet omdat premium veel meer opbrengt dan free-modus dat het daarom een goed idee is.

De meerderheid koopt gewoon geen premium, al mogen ze de premiumvoordelen vertienvoudigen, dit zal de zaak niet veel veranderen.
 

DeletedUser15449

200 goudnuggets voor altijd, zolang je dat niet besteed zit je in de "free-modus"
 

DeletedUser6244

Dus je wilt niet-premium kopen stimuleren? Daardoor krijgt innogames nog minder geld binnen en maak je the-west kapot?

Nee bedankt dit is een van de slechtste ideeën die ik hier in tijden gezien heb...

+1

Ik wordt persoonlijk een beetje horendol dat Mr. Brown om de 2 minuten een nieuw idee gaat posten, doet me denken aan atroxk @W9 met zn fortgevechten... :laugh:
 

DeletedUser

Het is de bedoeling dat de premium gebruiker voordeel krijgt.... Niet de niet premium gebruiker want hier heeft inno dus totaal niks aan.

Dit zal er nooit doorheen komen bij inno:p
 

Deleted User - 486404

Leuk dat je het gratis spelen wilt belonen maar op zich is het al cool dat je gratis mag spelen. Voor sommige spellen moet je maandelijks betalen voor je kan spelen.

Je kan roepen dat Innogames een geldwolf is en dat is misschien zo maar is dit niet zo met elk (goed) bedrijf? Als je geen winst maakt dan maak je verlies en dan ga je na een tijd failliet. Zonder die premium spelers was er geen Innogames en ook geen The West. Een browsergame onderhouden, doe je niet zomaar gratis en voor niets dat kost hopen geld.
Je hebt onder andere servers nodig die in aangepaste ruimtes staan zodat er niet teveel stof in komt en ze niet oververhit raken, je hebt licenties nodig om met de servers te werken (per server of per verbinding), je hebt een contract nodig met een internet service provider om al dat dataverkeer getransporteerd te krijgen, elk (groot) bedrijf heeft personeel en dat personeel wil graag correct betaald worden, al die servers/pc's/andere elektronische toestellen in het bedrijf draaien op energie dat moet natuurlijk ook betaald worden, natuurlijk wil de staat ook een stukje meepikken van je bedrijf en betaal je belastingen,... Als je al die kosten optelt, hou je liefst ook nog wat over voor jezelf maar dat kan natuurlijk enkel en alleen maar als je winst maakt.

Ik vind het heel mooi dat er ideeën komen om gratis spelers te belonen maar dit gaat niet vanuit Innogames gaan gebeuren. Het is al een 'luxe' dat je gratis kan spelen. Dit moet je niet gaan belonen of je gaat failliet omdat er te weinig nog premium gaan kopen. Zeg nu zelf, wie gaat er premium kopen als hij daardoor een speciale set of voorwerpen misloopt... dan wacht iedereen tot hij/zij die set/voorwerpen heeft om premium te kopen. Het gevolg is dan minder inkomsten voor Innogames waardoor ze de prijzen omhoog moeten doen en daar zit niemand op te wachten denk ik.
 

DeletedUser

Een moderator als MrMM die het woord cool gebruikt....
Ik heb er geen woorden voor:p
 

DeletedUser15449

Lol dit idee is alleen bedoeld om te kijken of free-spelers hierop wel ja zeggen.




Dus mods zouden jullie de volgende poll willen plaatsen :

Zou je het er mee eens zijn als je een beloning krijgt omdat je free speelt.
(Bekijk het puur vanuit je eigen belang en niet vanuit Innogames)

Antwoorden

Ja

Nee
 
Bovenaan