• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

fouten die je hebt gemaakt

DeletedUser12045

heel mijn inventaris(ook producten die ik nadien voor opdrachten nodig had) verkocht op lvl16 voor een hoed die ik pas op lvl20 kan opdoen,de zwarte stofhoed:(
 

DeletedUser

NCP aangevalllen met te veel geld

NPC in quest aangevallen en flauwgevallen. Al mijn goud weg. 7k :confused::confused::confused::confused::confused::confused::eek::eek::eek::eek:
 

DeletedUser

ik wou dat ik had geweten dat hij zoveel contant had staan:(
zit 2uur bij zijn dorp vandaan:D:D
 

DeletedUser

bah

Haha ja net de quest zwarte bergen gedaan dus in een keer veel geld gekregen.
 

DeletedUser

Zwarte bolhoed kopen biuj mini-handelaar en 799$ overhouden zodat ik 1$ tekort kom voor rood geruit hemd :x (ze stonden der beide in de mini-handelaar)
 

DeletedUser

Me 1ste verdiende vaardigheidspunt op Imago zetten ipv Handel Drijven, voor suikerriet hakken :x Anders was de 'suikerstad' er nog eerder :p
 

DeletedUser

2x blz 1 vinden, en vervolgens 2x verkopen omdat ik dacht dat ik er niets aan had, omdat ik geen beverjacht kon, en missioneren, blijk ik dat nu wel te kunnen :x

Hopelijk vind ik er weer 1tje snel, blz 2 heb ik net gevonden bij me 1ste uur handel drijven, hoop daar ook blz 1 te vinden, kan max dingen van 1600 vinden, en dat kon ik ook bij graven delven, toen ik er 2 had gevonden :p
 

DeletedUser

2x blz 1 vinden, en vervolgens 2x verkopen omdat ik dacht dat ik er niets aan had, omdat ik geen beverjacht kon, en missioneren, blijk ik dat nu wel te kunnen :x

Hopelijk vind ik er weer 1tje snel, blz 2 heb ik net gevonden bij me 1ste uur handel drijven, hoop daar ook blz 1 te vinden, kan max dingen van 1600 vinden, en dat kon ik ook bij graven delven, toen ik er 2 had gevonden :p

lol, ik gok zo dat je hem niet meer vind nu je hem zoekt. ;) ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er ook nooit 1 gevonden heb terwijl ik speel sinds begin w2. :p
 

DeletedUser

Jobbs fout >.< eerst mijn soldaat maken nu weer rekruut :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4700

Jobbs fout >.< eerst mijn soldaat maken nu weer rekruut :(

Bily kid maakte je soldaat ;) Ik was het daar niet mee eens, dus ik maakte je weer rekruut :p

Maar als we nog plaatsen overhebben vanavond zal ik je weer soldaat maken hoor ;)
 

DeletedUser

Bily kid maakte je soldaat ;) Ik was het daar niet mee eens, dus ik maakte je weer rekruut :p

Maar als we nog plaatsen overhebben vanavond zal ik je weer soldaat maken hoor ;)

Overleggen jullie wel niet x]
 
Bovenaan