• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Forum Signatures

Ben je het met dit idee eens?


  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Dat is iets anders, dit gaat echt over afbeeldingen toevoegen, geen the-west signatures ;)

dat is allemaal hetzelfde :p precies alsof die code op 1 of andere manier te omzeilen is btw op grepolis heb ik maar 1 iemand gevonden met een foto als sig
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4891

dat is allemaal hetzelfde :p precies alsof die code op 1 of andere manier te omzeilen is btw op grepolis heb ik maar 1 iemand gevonden met een foto als sig

1. Dat is helemaal niet hetzelfde.
2. Beter zoeken.
 

DeletedUser

dat is allemaal hetzelfde :p precies alsof die code op 1 of andere manier te omzeilen is btw op grepolis heb ik maar 1 iemand gevonden met een foto als sig

Enige wat hetzelfde is dat je een plaatje als sig kan instellen... Enkel kunnen we nu alleen sigs instellen die door inno is gemaakt... Topic is om zelf gemaakte sigs te uploaden
 
Dank jullie voor het aanzetten van afbeeldingen :p Nu nog de afmetingen in de regels aanpassen naar een normale grootte xD
 

DeletedUser

Dank jullie voor het aanzetten van afbeeldingen :p Nu nog de afmetingen in de regels aanpassen naar een normale grootte xD

De grootte zoals in de regels zou dezelfde grootte moeten zijn als de Innogames prefab sigs :p
 

DeletedUser

Volgens mij staat het redelijk in de regels uitgelegd. :)

Pff stomme regels ook altijd :l

Wordt overigens eens hoogtijd dat we hier eens een voorbeeld nemen aan het engelse forum.. ken geen enkel forum met zoveel gemiep als dit forum :S
 

DeletedUser

ja... helemaal mee eens...
BTW. ik heb mijn sig laten inspireren door Leones/slygoxx op de engelse server...
hij wisselt het plaatje als je de pagina vernieuwt... soms pas na een paar keer
 

DeletedUser3874

Met zulke kleine afmetingen heb je er niet zoveel aan :p Doe dan op zijn minst iets van 500x100 pixels ofzo, daar kan ik misschien nog wat mee.

We kunnen natuurlijk ook gewoon het geheel terug afschaffen, is natuurlijk nog makkelijker :D
 
Van mij mag je, de hele invoering is nogal een anticlimax. Laat dan op zijn minst meerdere afbeeldingen (10 ofzo) toe.
 

Deleted User - 308552

En het feit dat smilies meetellen als afbeeldingen slaat ook nergens op :mad:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het geweldig dat je nu een plaatje als sig kan doen, maar smilies die meetellen als plaatjes?? :blink:
 

DeletedUser

We kunnen natuurlijk ook gewoon het geheel terug afschaffen, is natuurlijk nog makkelijker :D

Kunnen jullie net zo goed iedereen bannen, om spammers te verkomen.
We zijn blij dat er is, maar het moet nu wel perfect zijn :D
 

Deleted User - 308552

Of we zetten allemaal de regels voor een afbeelding in onze sig :p

zie mijn sig ;)
 
Bovenaan