• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Forum koppelen vragen

tevens... dat bericht over linken?
krijg je dat hier op het forum in je postvak? of krijg je dat op je ingeschreven email?
 
en als je verschillende accounts over de werelden hebt?
net als ik met mastadont. en mastadont..
hoe gaat dat linken dan?
Dan kun je een van de 2 kiezen om mee te koppelen. Je forumnaam wordt dan wel aangepast naar de naam die je invult indien die verschilt van welke je hier gebruikt.

tevens... dat bericht over linken?
krijg je dat hier op het forum in je postvak? of krijg je dat op je ingeschreven email?

Het bericht krijg je in je Postvak IN van het forum rechtsboven (https://forum.the-west.nl/index.php?conversations/)
Het kan zijn dat je het bericht nog moet krijgen of dat je account al is gekoppeld.
 
k dan zullen we het vanzelf zien

heeft dit trouwens nog een specifieke bedoeling of is dit meer opruiming van de database?
 
Het zou trouwens ook fijn zijn als de aankondiging in begrijpelijk Nederlands geschreven is (en eerder was gekomen als het bericht om te koppelen).
 
Als je registreerde voor een forumaccount moest je toch al je ingame accountnaam en -wachtwoord invoeren? Dus lijkt mij dat het allemaal al gekoppeld is?
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Als je registreerde voor een forumaccount moest je toch al je ingame accountnaam en -wachtwoord invoeren? Dus lijkt mij dat het allemaal al gekoppeld is?

Dit is nog niet zo lang het geval, ik denk maximaal 2 jaar.
Voor mijn account, stammend uit 2013, heb ik destijds apart een forumaccount moeten aanmaken zonder deze koppeling.

Ik verwacht dat deze wijziging is gekomen als vervolg op een aantal eerdere wijzigingen om ongebruikte accounts te verwijderen.
Misschien dat het ook helpt tegen forumtrolls omdat deze eerst een ingame account moeten aanmaken en de tutorial doorlopen voordat ze een forumaccount kunnen aanmaken Gelukkig hebben we op deze market daar geen last van :)
 
k dan zullen we het vanzelf zien

heeft dit trouwens nog een specifieke bedoeling of is dit meer opruiming van de database?
Er zijn twee redenen. In de eerste plaats wordt hiermee het e-mail adres op het forum gekoppeld aan het e-mail adres van het spel, zodat het forum geen e-mail adressen meer bevat en het e-mail adres nog maar op 1 plek wordt beheerd. Daarnaast zorgt het er voor dat het forum account goed verwijderd kan worden indien de goodbye tool wordt gebruikt, wat nodig is voor een goede data-opruiming volgens de AVG.
 
Bovenaan