• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Forum hebben zonder stad

DeletedUser9519

Hallo iedereen,

Nu zit ik in wereld 7 zonder stad, omdat ik niet geduelleerd wil worden en ook geen fortgevechten kan doen op mijn pc door foutmeldingen over netwerkpoorten. Maar ik zou wel wat contact willen hebben. Daarom stel ik voor dat er ook mensen apart uitgenodigd kunnen worden tot fora. Zo zou ik graag deel willen nemen aan een wereldforum, maar om daarvoor in een stad te gaan is me net iets te veel gevraagd. Ik hoop dat mijn idee een beetje duidelijk is.

Voorstel
In een forum kunnen deelnemen zonder in een stad te hoeven zitten.

Details
Waar je normaal steden kan uitnodigen voor fora, moet nu ook een veldje komen waarin je spelers kan uitnodigen (hoeft niet per sé zonder stad te zitten).

Misbruikpreventie
Volgens mij kan dit niet misbruikt worden, het lijkt me ook niet echt dat er veel minder mensen in een stad gaan, je gaat namelijk niet alleen in een stad zodat je op een forum kan zitten.

Samenvatting
Het is een goed idee waar je alleen maar voor kan zijn, omdat het geen nadelen heeft en handig is voor spelers zoals ik. Hoewel het er waarschijnlijk nooit komt, omdat dat nog bijna nooit gebeurd is met ideeën. Behalve met het idee van dood of levend bij de sheriff die waarschijnlijk uiteindelijk door de dev's zelf is bedacht. Maar toch geeft het een goed gevoel dat je je idee kan en mag posten. :D
 

DeletedUser

uhm, alleen een vraag, heb je dan je mini prive forum? of is iedereen die stadloos is op dat forum welkom en kan iedereen daar topics aanmaken en verwijderen, of kun je alleen uitgenodigd worden voor een forum.
 

DeletedUser8307

Het heeft eigenlijk niet veel nut, aangezien stadsfora vaak gaan over de stad zelf, met uitzondering van de spamfora dan. Voor wereldfora ingame is het dan wel weer handig. Van mij mag dit zeker komen.
 

DeletedUser

je bent een spion van de ene stad en gaat spioneren bij de vijand en dan kan je nog veel sneller alles kopieren en plakken en meteen op forum plaatsen
niet erg goed

2/5
 

DeletedUser9257

als je dan flauwvalt waar kom je dan terecht :hmf::huh:????

ik ben tegen 0/5
 

DeletedUser9519

Het heeft eigenlijk niet veel nut, aangezien stadsfora vaak gaan over de stad zelf, met uitzondering van de spamfora dan. Voor wereldfora ingame is het dan wel weer handig. Van mij mag dit zeker komen.

Ik heb het over de werelfora ingame. Waarvoor iedere stad wordt uitgenodigd weet je wel?
 

DeletedUser

maar dan moet het wereld fora door de server worden gerunt en niet door een stad;), dit idee is practisch onuitvoerbaar, 1/5 dus.
 
Een ENORM werk al die spelers uitnodigen... Je krijgt stromen teles binnen van : mag ik een invite; mag ik dit, dat... Teveel nadelen, 1/5
 

DeletedUser

het moet mogelijk zijn als iedereen zonder invite in een wereldfora mag.
4/5
 
Bovenaan