• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortvechtende spelers kicken

DeletedUser

Voorstel:
Sinds kort kan je als stadsloze speler aan fg's deelnemen, maar gek genoeg kan je spelers die aan een fg meedoen niet uit de stad kicken. Het lijkt mij een goede toevoeging als dit wel mogelijk is in de toekomst.

Details:
Sommige spelers kunnen erg vervelend zijn en zo dagen lang een kick vermijden. Waarom zouden ze niet gekickt kunnen worden als je wel stadsloos een fg kan doen, dat lijkt me niet logisch.

Misbruikpreventie:
Niet dat ik weet.

Visuele hulpmiddelen:
Niet nodig.

Samenvatting:
Het kan een hoop frustratie voorkomen.

Administratie:

Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Nee (voor zover ik weet niet)
 

DeletedUser15944

Inderdaad fantastisch plan!
Kun je veel ergernis mee voorkomen en is makkelijk door te voeren lijkt me.
 

DeletedUser3012

Voor, nooit begrepen waarom deze regel bestaat.

Vroeger moest je lid van een stad zijn om mee te kunnen doen aan FG's.

Nu dat niet meer hoeft zou het dus ook geen probleem meer moeten zijn om mensen die aangemeld zijn bij een FG uit de stad te kicken. Zoals al gezegd, makkelijk door te voeren, simpele verbetering, dus VOOR.
 

DeletedUser8962

Oh ja dat is wel waar, nou nooit begrepen waarom die regel nu nog bestaat dan :p
 
Ik vind het momenteel wel handig en profiteer er ook van, maar je hebt gelijk :p
Er is ook zo'n regel dat je na toetrede 24 uur moet wachten om gekickt te kunnen worden, schaf dat dan ook maar af, zelfde reden.
 

Deleted User - 308552

Voor! Stel je voor hoe mensen reageren als ik ze vlak voor een fg kick! Daar kan ik nog aardig wat lol mee hebben :laugh:

Even serieus; helemaal voor. Storende spelers kunnen zo inderdaad vrij lang een kick ontlopen.
 

DeletedUser10506

ben ook voor!

Zelfde moet ook gelden als je 's avond meedoet aan een fg maar toch zelf uit stad wil want dan moet je ook wachten tot na het fg ;)
 
Bovenaan