• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Forttorens

DeletedUser16476

Voorstel
De posities van de AT, ST, DT en BT per fort veranderen.

Details
Ik vroeg me eigenlijk af waarom bij elk fort de torens AT, ST, DT, BT allemaal op dezelfde plek zitten? Als dit per fort verschilt geeft dit een hele nieuwe uitdaging voor nieuwe tactieken zowel in de verdediging en aanval. Dit geef ook een beetje variatie in de fort gevechten.

Misbruikpreventie
Het zou kunnen zijn dat een combinatie van bijvoorbeeld DT en ST aan de linkerkant (of rechterkant) veel te sterk is.

Visuele hulpmiddelen
N.v.t.

Samenvatting
De fortgevechten zijn naar mijn mening vaak een beetje standaard. Wanneer je de torens steeds op verschillende plekken zet moet je een hele nieuwe tactiek gaan bedenken zowel om het fort te verdedigen als om te aanvallen.
Wel wordt het een stuk lastiger voor nieuwe spelers.. Waar staat de BT dit keer? De generaal zegt iedereen naar de BT toe, maar welke toren is dat?

Administratie
Het is zomaar een idee en misschien kan er iets leuks uit komen :)
 
grappig idee :p, wil dat wel eens uitproberen. Wat je dan nog daarbij zou kunnen doen is dat op iedere toren in doorzichtige letters (zoals met een markeerstift) komt te staan welke toren het is, dan weet iedereen wat waar is.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16548

ik vind dit een leuk idee en zou leuk zijn om het erdoor te laten komen maar ik denk dat dit té technisch is om alleen voor .nl aan te passen.
 

DeletedUser4007

waarom niet de optie, als je fort torens ga bouwen je zelf mag kiezen welke en waar je ze zet?
desnoods 4 avo torens :p
 
Teveel veranderen aan het spel is ook niet nodig, dit is letterlijk de eerste keer dat ik iemand hoor over de posities van de torens. Ik denk niet dat dit meerwaarde heeft in het spel zelf buiten tactieken die toch nauwelijks uitvoerbaar zijn omdat mensen hun eigen ding maar doen.
 

DeletedUser15117

Er is al wel vaker gesproken over verschillende kaarten voor fg's, en dat lijkt me zeker leuk ook met torens op verschillende plekken.
 
Bovenaan