• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

fortpunten

DeletedUser5789

ik zag hier al een topic over ,maar dat was weer gesloten :mad:

Ik zie dat de stadpunten worden opgeteld bij de fortpunten maar dat de fortpunten niet bij de stadpunten worden opgeteld en het daarom geen invloed heeft op de stedenranglijst !

...moet er niet een ranglijst komen waar de fortpunten bij je stad worden opgeteld i.p.v andersom ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5789

volgens mij kan hier wel over gediscussieerd worden hoor !

...ik bedoel ,als het technisch onmogelijk is misschien niet natuurlijk !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser905

Jij vraagt of het niet andersom moet, dus in feite een vraag.

Enne.. Ikzelf weet het antwoord er niet op ;)
 

DeletedUser5789

Jij vraagt of het niet andersom moet, dus in feite een vraag.

Enne.. Ikzelf weet het antwoord er niet op ;)

zou dat niet veel leuker zijn ??

[discussie!]

btw hulp heb ik er niet bij nodig ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1053

Een forten ranglijst zou wel leuk zijn, maar dat is al meerdere malen voorgesteld. De fort punten bij de steden optellen klopt niet, want het is een steden ranglijst en geen forten ranglijst.
 

DeletedUser

Ik vind niet dat een fort opgeteld moet worden bij een stad, ten eerste, het fort is een verlengstuk van een groep steden en niet één stad!

Daarnaast, elke keer als je een fort veroverd of kwijt raakt stijg of zak je n zoveel dat het ook niet meer overzichtelijk is wie dr als beste bezig is dus dan zegt de ranglijst ook niet zoveel mee he :p
 

DeletedUser1053

Ik vind niet dat een fort opgeteld moet worden bij een stad, ten eerste, het fort is een verlengstuk van een groep steden en niet één stad!

Daarnaast, elke keer als je een fort veroverd of kwijt raakt stijg of zak je n zoveel dat het ook niet meer overzichtelijk is wie dr als beste bezig is dus dan zegt de ranglijst ook niet zoveel mee he :p

Ja dat vind ik ook, dus een forten ranglijst zou de oplossing moeten zijn.:cool:
 

DeletedUser

ranglijsten voor de forten zijn niet zo makkelijk als het op het eerste zicht lijkt.
1. forten kunnen van eigenaar wisselen
2. de steden zijn de "winnaars", niet de forten

Dus in de ranglijst zouden veel schommelingen zijn...
 

DeletedUser1053

ranglijsten voor de forten zijn niet zo makkelijk als het op het eerste zicht lijkt.
1. forten kunnen van eigenaar wisselen
2. de steden zijn de "winnaars", niet de forten

Dus in de ranglijst zouden veel schommelingen zijn...

Dat is bij steden ook zo, dus dat maakt toch niet uit?
Het gaat er vooral ook om, dat als je de naam van een fort weet je het op kunt zoeken en er heen kunt gaan. Nu kun je alleen bij een fort komen als je het op de kaart ziet.
 

DeletedUser5789

het zou ook wel handig zijn als je in een stadsprofiel kan zien of die stad een fort bezit of lid is van een fort !

(...en er is een knop die je het stadsoverzicht toont ,maar je kunt niet het fortoverzicht erbij pakken zonder de positie van de kaart te wijzigen:()
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan