• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevechtschade



Ik heb 2100 lp max en ik werd door een kritiek met 660 geraakt. Ik dacht meteen , wtf? Zoveel? Ik ging dus even rekenen... 10% van 2100 is 210. Hij had een natty bumpoo die maximaal 350 hit, maakt 560. Bajonet maakt 635. GG bonus maakt 650. Op deze manier is het dus volgens mij onmogelijk en dit met ALLES MAXIMAAL!
Maar hij had een natty bumpoos wapenset aan, er staat +30% schade(voor de sector) Waar wordt deze schade over berekend?

Ik zal nog niet zeuren over de belachelijke schade die je op je kunt krijgen als je maar 2100 lp hebt, bijna 1 derde van je lp.
 
Wat betreft de schade, da's geen percentage, maar gewoon +30.

Eventjes uitrekenen, dan kon hij 350+75+30+210=665 maximaal hitten op jou, dus hij had een beetje geluk met z'n hit.
 

DeletedUser3012

Wat betreft de schade, da's geen percentage, maar gewoon +30.

Eventjes uitrekenen, dan kon hij 350+75+30+210=665 maximaal hitten op jou, dus hij had een beetje geluk met z'n hit.

GG geeft toch ook nog sectorbonus van +15? Dus in theorie kon hij 680 hitten.
 
Volgende vraag: Ik word met 847 lp geraakt(ridder jesse heeft jou met 847 schade getroffen!) Nu de volgende situatie:
Hij heeft een sluipgeweer 200-400 en heeft GEEN setbonus. Hij stond in een sector waar een GG aanwezig was. Verklaaar. Er was VOLGENS MIJ geen ander wapen dan een GG aanwezig. Ik heb 3840 lp.
 
Dat weet ik natuurlijk niet :p, maar nu ik het zo bedenk kan het met een buff als je het max van het max hebt.
 
Bovenaan