• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevechtrangen "Rekruut" en "Reservist" omwisselen.

  • Topicstarter Deleted User - 308552
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 308552

Voorstel
Ik denk dat er wel stadsleiders zijn die dit probleem herkennen:
Bij een fortgevecht wil je je bondgenoten voorrang verlenen boven de "gewone" spelers, maar dan moet je ze kapitein maken en dat wil je ook niet. Daarom is mijn voorstel om de rangen "rekruut" en "reservist" om te wisselen.


Details:
De rangen worden omgewisseld, zodat reservisten boven rekruten staan. Dit zorgt er voor dat je een groep "echte" reservisten hebt en dat mensen die zich vlak voor het gevecht (ongewenst) aanmelden niet mee kunnen doen.
De rangen tijdens een fortgevecht worden dan als volgt:
Generaal
Kapitein
Soldaat
Reservist
Rekruut
Verrader
Als je je aanmeldt, word je (vanzelfsprekend) nog steeds rekruut.

Misbruikpreventie
Ik zie niet in hoe hier misbruik van kan worden gemaakt.

Visuele hulpmiddelen
-Niet nodig naar mijn idee-

Samenvatting
Dit idee zou er moeten komen omdat dit handiger is voor het rekruteren voor een fortgevecht en er ook écht nuttig gebruik van de rang "Reservist" kan worden gemaakt.

Administratie

* Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
* Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee
 

Deleted User - 308552

Wat ik dus bedoel is dat je dan tenminste nuttig gebruik kan maken van de "Reservist"-rang, want zeg nou eerlijk: wie maakt daar nou eigenlijk gebruik van ;)
 

DeletedUser

Hier zet je de lagere levels op. Er is hier dus echt geen probleem.
 

DeletedUser

Ik vind het maar onzin. Iedereen is nu dit gewend. En idd, ik gebruik wel de reservist rang..

Niet nodig dus, ontstaat alleen maar verwarring als ze dat nu weer gaan veranderen 0/5
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan