• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevechten ENKEL voor steden in het fort?

DeletedUser1053

Dat is w1 (en mss w2), maar w5 & w6 zijn nieuwe werelden en daar is geen overmacht. Dus dan worden die werelden verpest.

In wereld 5 is er wel degelijk een overmacht, de UA-steden en de KS-steden. En wat dacht je van wereld 3, de Legend steden?;)
 

DeletedUser8116

Daar heb je gelijk in, maar - zoals ik eigenlijk al heb gezegd - verpesten deze 'massa strijden' het spel dan niet?
In mijn ogen is dat toch echt een groter probleem dan het feit dat spelers met deze verandering niet meer mee zouden kunnen doen aan ieder fortgevecht.

Die massastrijden gebeuren alleen tussen de grote stedengroepen zoals Legend/WSA en WaW/Preborn op wereld 3. Als de fortgevechten maar tussen een paar steden wordt uitgevochten dan is er haast niemand aanwezig.

De massastrijden worden veroorzaakt door de grote bondgenootschappen, bij kleine stedengroepen of losse steden zijn het totaal geen massastrijden.
 

DeletedUser

Hoewel ik anti-VSW ben, vindt ik het een slecht idee. Mensen in kleine stadjes hebben ook recht om met gevechten mee te doen. Ik vindt ook altijd: hoe minder regels, hoe beter. Hoe meer vrijheid je in het spel hebt, hoe leuker. Ik doe tegenwoordig trouwens bijna niets anders meer dan fortgevechten en dat vind ik niet spijtig.
 

DeletedUser8307

Hm.. weet niet wat ik er van vind :p. Mag er komen, maar liever niet. Iedereen moet recht hebben om met fortgevechten mee te doen...

MvG,
Hannes
 
Bovenaan