• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht vrouwen versus mannen

DeletedUser6932

Hallo allemaal,


Het fort Het sterke geslacht (eigenaar VSW the Golderosa) wordt aangevallen door een grote groep mannen (140?)! Daarom roept Bascombe naast haar stadsgenoten ook alle VROUWEN (rl en Avatar - halen we de 120?) op om te helpen om het fort te verdedigen. Dit gevecht gaat door op Woensdag 9/2 rond 21 uur.

Wanneer jullie zien dat het aantal mannelijke aanvallers te groot is (dit wordt via de forums en chats aangegeven), aarzel niet om de waarschijnlijk minderheid der vrouwen als "ridder op het witte paard" ter hulp te schieten.

Het al dan niet deelnemen aan het gevecht wordt door het spel bepaald. Dit maakt discussie over het niet kunnen deelnemen irrelevant.

Dus kies jullie kant en vecht voor de eer en het plezier van de vrouwen of de mannen op Wereld1.

Rest me niets meer dan jullie allen heel veel succes te wensen in de aanval of verdediging!

Leuk initiatief van Els82 en Miekesplace!
 

DeletedUser

Ik ben natuurlijk ook van de partij, al kreeg direct al een telegram van het zwakke geslacht dat er aan haren getrokken zou gaan worden. Ik zou de heren dan ook op willen roepen om zich niet tot dit soort praktijken te verlagen en gewoon strijdend ten onder gaan. Wellicht dat de dames jullie wonden in de saloon dan komen verzorgen....
 

DeletedUser

Als dat jullie doet stoppen met huilen, dan zal dat zeker onderdeel zijn van de verzorging in de saloon. Maarre Ruudje, hoor ik dus dat je weer een FG op W1 gaat doen? ;)
 

DeletedUser

Ik heb een pelgrimshoed gevonden van 1 van de heren. De rechtmatige eigenaar kan hem bij me op komen halen.
 

DeletedUser1053

Je levenspunten zijn op 0 gekomen. Je valt flauw. Als je weer bijkomt ben je in een hotel, zonder contant geld en zonder actiepunten.

Bleh, die meiden waren toch net iets te sterk.:p


Maar, ik vond het een leuk gevecht, moeten we vaker doen.;)
 

DeletedUser

niet zo klef dames:mad:

Je levenspunten zijn op 0 gekomen. Je valt flauw. Als je weer bijkomt ben je in een hotel, zonder contant geld en zonder actiepunten.

Bleh, die meiden waren toch net iets te sterk.:p


Maar, ik vond het een leuk gevecht, moeten we vaker doen.;)

lollig, een zeis des doods werkt het beste rennen ze gillend weg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser488

Ach, zo eens gespankt worden door een roedel vrouwen was ook wel eens leuk... als het natuurlijk ook écht vrouwen waren eh ;)
 

Deleted User - 151085

wat een helden waren het , 111 mannen tegen 91 vrouwen en nog verliezen lol:p:p:p
 

DeletedUser

lol

ik weet nu al wie er gaan winnen...:D:p
:donkey: (enige vrouwelijke smiley)
 
Bovenaan