• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht nummers

DeletedUser9519

Iedereen kent het kleine probleem wel, je staat bij een fort en vraagt je af hoeveel spelers er nu eigenlijk aan jouw kant staan. Dus ga je maar tellen. Maar bij een groot fortgevecht gaat dit niet zo makkelijk. Dus mijn idee is dat er cijfers komen te staan naast de namen bij de spelerslijst, zo kan je direct zien hoeveel man/vrouw er bij een fortgevecht staat.
 

DeletedUser

Wat een toeval, 2 minuten geleden dacht ik het zelfde, en dacht ik: Zal ik het hier plaatsen?

Maar super tof idee! :cool: Werk het alleen even uit...
 

DeletedUser8307

Zeer goed idee ja! Wat valt er aan uit te werken ? :confused:

Je hebt er ook 'n trucje voor: Alle namen Kopiëren+Plakken in excel. ;) Maar goed, het is natuurlijk veel handiger zo hoor! (=Idee is handiger). :)

5/5
 

DeletedUser

Copy+Paste de lijst met kameraden gwn in Microsoft Excel en je hoeft niet eens te tellen? :o
Met praktisch nadenken kom je al ver..
 

DeletedUser8307

Copy+Paste de lijst met kameraden gwn in Microsoft Excel en je hoeft niet eens te tellen? :o
Met praktisch nadenken kom je al ver..

Dat is inderdaad makkelijk, maar het is niet de bedoeling dat je andere programma's daarvoor moet gaan gebruiken. Als er (kleine) verbeteringen in The-West kunnen komen, moeten deze zeker komen. ;)

Ik ben dus nog altijd voor, klein ideetje, makkelijk in te voeren en zeer handig.
 

DeletedUser

Je kan het alleen zien als je recruit hoeveel mensen er zijn aangemeld, maarja dat ben ik natuurlijk nooit:p
 

DeletedUser4891

Goed idee! Ik had vanavond een fortgevecht dus heb ik maar een screentje gemaakt:
fortr.png
 

DeletedUser

ik ben:
voor/ tegen

Code:
Lees spoiler voor het antwoord :p
 
...../,,,\ <---- ja ik verveelde me, dit is mijn duim... Ik had idd niets beters te doen dus dat hoeft ge niet te vragen.. :p
....|,,,,|
.....\,,,/
..__/,,,\
(=====)
(=====)
(=====)
(====)
Mijn duim ervoor omhoog!!! :o
Goed plan! Ik ben voor!
 
Bovenaan