• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

fortgevecht met alle nl werelden

DeletedUser16170

voorstel:
super fg houden waar alle nl werelden aan mee kunnen doen

details:
er word een fg gestart waaraan alle nl werelden aan mee kunnen doen je mag slechts met 1 karakter per persoon inschrijven anders zou je met karakter briscoe off meedoen en karakter colorado on meedoen je mag zelf kiezen aan welke kant je staat dus w1 deff en att enz iedereen is vrij om te kiezen.

misbruikpreventie:
dat mensen onder een andere naam maar zelfde ip op ander wereld aan het zelfde fg meekunnen doen

samenvatting:
een super fg voor alle nl werelden kan erg gezellig zijn
 

DeletedUser14136

Ja, Dat zou best wel leuk zijn.

hopelijk zijn er dan wel 100% volle aanval en verdediging zodat het weer eens een echte strijd wordt!
 

DeletedUser12898

Gaaf idee man.
Iedere fger zal hiermee instemmen.
Eventueel random keuze instelling zodat je pas aan het begin van het gevecht ziet of je in aanval of verdediging staat.
En dan iets van 30 min om iedereen op de juiste plaats zetten.

:D
 

DeletedUser16170

Gaaf idee man.
Iedere fger zal hiermee instemmen.
Eventueel random keuze instelling zodat je pas aan het begin van het gevecht ziet of je in aanval of verdediging staat.
En dan iets van 30 min om iedereen op de juiste plaats zetten.

:D

of gewoon als normaal fg dat je 24 uur de tijd heb om kant tekiezen en plaatsen maar dan met alle werelden
 

DeletedUser15915

Lijkt mij ook een leuk idee.
Alleen dan moeten er wel meer mensen meekunnen doen dan 140 aanval en 120 verdediging. Ben ook benieuwd of de servers zo'n groot FG dan wel aankunnen :p
 
Lijkt mij ook een leuk idee.
Alleen dan moeten er wel meer mensen meekunnen doen dan 140 aanval en 120 verdediging. Ben ook benieuwd of de servers zo'n groot FG dan wel aankunnen :p

Nee dat kan niet, dat had harres met het themagevecht tenminste tegen mij gezegd op dakota, in de def waren er namelijk 170 aanmeldingen.
 

DeletedUser

als de servers t niet aankunnen, sluit je het gewone spel toch gewoon een dag? Denk trouwens dat dit niet mogelijk is, door me manier waarop de database is opgebouwd
 

DeletedUser16195

Dus eigenlijke zeg je dat broer/zus niet kunnen meedoen aan die super FG?
 

DeletedUser16073

Ja. Eigenlijk wel ja. In veel gevallen is een "broertje" namelijk dezelfde persoon.

jammer dat het niet te controleren is en er daarom willekeurig mensen gebanned worden :)

on top ic.. leuk plan maar ik denk niet dat dat mogelijk is
 

DeletedUser

deal with it

Leuk idee, maar het kan niet.

De server kan het niet aan als er zon 500 man tegelijkertijd moeten geladen worden dan zou er ongeveer 9 tot 12 minuten tussen elke ronde zitten en de verscheidene werelden zijn niet met elkaar verbonden dus zou innogames eerst alles met elkaar moeten gaan verbinden en daar hebben ze denk ik geen zin in plus dat het spel dan makkelijk te hacken is en spullen en geld makkelijk over te zetten is.

deal with it.

D
 

DeletedUser15117

Werelden met elkaar verknopen: check (denk aan avonturen)
Servercapaciteit: neem er een die sneller kan rekenen, dan ook check.

Oftewel: liever vandaag dan morgen dit.
 

DeletedUser14698

we zouden ook een wereld vs wereld fg toernooi kunnen houden
w1 tegen w7 ofzo en dan ari tegen bris en colo tegen dakota en dat doordraaiend
want als iedereen in 1 fg gaat meedoen gaat dat nooit passen
 

DeletedUser16170

we zouden ook een wereld vs wereld fg toernooi kunnen houden
w1 tegen w7 ofzo en dan ari tegen bris en colo tegen dakota en dat doordraaiend
want als iedereen in 1 fg gaat meedoen gaat dat nooit passen

ja dat zou ook eventueel een goed plan zijn maar dan ook zoals bij voetbal een x uit en een x thuis vechten
 

DeletedUser12673

Leuk, een toernooi, maar een Dakota vs W1 / W7 / Ari zie ik niet zo zitten gezien het verschil tussen de levels ..
 
Lol. Verschilt heel erg in levels, maar wat dacht je van het verschil in aantallen? Die kleine premiumnoobs op dakota komen met veel meer kleine noobs opdraven, waardoor ze wrs veel meer schietkracht zullen hebben.
 
Bovenaan