• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

fortgevecht gemist ?

DeletedUser5789

47 aanvallers hebben het fort aangevallen. 42 verdedigers hebben verdedigd.
35 aanvallers zijn bewusteloos gevallen. 24 verdedigers zijn bewusteloos gevallen.

...ik had me aangemeld voor dit fortgevecht (verdediging) en had een plaatsje in het fort ingenomen

toch kreeg ik het volgende bericht:

Fortgevecht gemist: WSA- Fort 10 vandaag om 08:08 uur
Het fortgevecht voor fort WSA- Fort 10 is begonnen. Helaas zijn alle plaatsen al ingenomen!

heeft Iemand dit ook wel eens meegemaakt of kan iemand uitleggen hoe dat kan ,want ik snap t niet :(
 

DeletedUser5789

er waren teveel mensen en dan is er geen plek meer

...volgens het verslag was dat niet zo

47 aanvallers hebben het fort aangevallen. 42 verdedigers hebben verdedigd.
35 aanvallers zijn bewusteloos gevallen. 24 verdedigers zijn bewusteloos gevallen.
 
Pioniersfort Basisfort Hoofdfort
Benodigde constructiepunten 24500 36200 41800
Aanvals- en oprichtkosten $ 1500 $ 5000 $ 10000
maximum hoofdkantoorlevel 10 10 10
maximum opslaglevel 7 7 7
maximum kazernelevel 2 4 6
maximum torenlevel 3 4 5
maximum muurlevel 3 4 5
maximum poortlevel 3 4 5
maximum handelaarslevel 1 2 3
maximum gevechtdeelnemers 128 128 128
Naam van de county Neen Neen Ja



staat nog niet in de hulppagina's
 

DeletedUser

Ik heb juist hetzelfde gehad.
Wel jammer natuurlijk, want ik had mij aangemeld en mijn geplaatst op de kaart en dan krijg ik nog de melding "alle plaatsen waren volzet" :(
 
Vergeet niet dat stadsoprichters van de betreffende steden voorkeur kunnen uitspreken over wie ze in het gevecht willen hebben en wie niet. :) Het zou ook nog kunnen dat andere spelers de prioriteit hebben gekregen, waardoor je alsnog niet mee hebt kunnen doen. ;)
 

DeletedUser5789

Nee, maar wel bij de serverinstellingen.

...en waar zijn die te raadplegen dan ?

btw ik was er een paar minuten voor t gevecht begon anders had ik vast mee mogen doen ...pff en daarvoor reis je dan naar de andere kant van de wereld :(
 

DeletedUser

Rechtsonderin van het speelscherm zie je de servertijd, rechts daarvan zie je een klein vraagteken, als je daarop klikt krijg je een scherm, de 3e tab in dat scherm laat de server instellingen zien :)
 
Bovenaan