• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht evenementen

DeletedUser15785

Ben maar aan het doemdenken dus als iemand verbeteringen kan aanbrengen of het anders ziet ,of nog beter kan uitwerken ... graag . mss een voorstel :

Iedereen spreekt over update's enz maar er moet iets gebeuren om de fortgevechten weer leuk en aantrekkelijk te maken voor alle spelers ook low lvl's en vooral nieuwe spelers .

Er bestaan vele evenementen voor alle feestdagen of belangrijke gebeurtenissen.
Waarom eens geen evenement proberen organiseren omtrent fortgevechten,een 2-3 weekse oorlog (3 x /jaar) of zoiets waaraan idd een beloning word gekoppeld om de mensen die graag fg's doen te motiveren.

Tijdens dit evenement kan men sparen voor 2 sets specifieke fg kledij (aanval/verdediging en voor iedere fortvechter de zelfde)

Men kan bv door deelname pnt verzamelen die na het evenement kunnen worden omgezet naar kistjes, kledijen van deze sets ... (weet niet of zoiets haalbaar is ) ,Dit dus ook voor de low lvl's en nieuwe spelers.
We maken 2 sets kledij aanval /verdediging die naar gelang de deelnames als maar beter word (kan gekoppeld worden aan een rang vb : soldaat beginwaarde, generaal hoogste rang en beste kledij).Zo heeft iedereen die deelneemt zelfde kledij en zal winst of verlies afhangen van het aantal deelnemers en aantal rangen die aanwezig zijn.

vb van rangen : rekruut-soldaat-1é soldaat-korporaal-sergeant- 1é sergeant-sergeant majoor-adjudant-onderluitenant-luitenant-kapitein-majoor-maarschalk-veldmaarschalk-generaal

Eens hoogste rang bereikt, kan men door verzamelen van bv pnt, sparen voor wapenkistjes specifiek voor fg's maar om die rang te bereiken gaan ze wel en heel parcours moeten afleggen of we hebben binnen korsten keren fg's met allemaal generaals wat ook niet de bedoeling kan zijn.


Bedoeling om er weer fun in te krijgen met voor iedereen gelijke wapens, kledij, low lvl of high lvl,nieuwe of oude speler, maakt niet uit maar de deelname gaat heel belangrijk zijn om de kledij te verzamelen en in rang te kunnen groeien.

graag jullie meningen
 

DeletedUser15785

En waar kan Innogames winst maken? Anders gaat het er niet snel komen ben ik bang :o

Inno start de events en zij maken het spel, dus zij kunnen beslissen waar ze aan kunnen verdienen. Wij kunnen maar een idee naar voor brengen,of ze er iets mee doen blijft een vraagteken.Daar dient dit forum toch voor denk ik.
Dit is ook maar een grof idee en er moet nog aan gewerkt worden vandaar dat ik ook een mening vraag van iedereen die graag fg's doet.Dus vraag ik aan de fortvechters denk er eens over na alvorens het weer word afgekraakt zou ik zeggen maar het moet niet te ver worden gezocht zodat het aantrekkelijk word voor iedereen.Er is nog een percentage dat graag die fg's doet alléén al vanwege het sociale karakter.

Heel simpel : 2 kampen ,1 in aanvalskledij, 1 in verdedigende kledij die een aantal dagen /weken vechten om enkele forten( vb 1 pio 1 middel en 1 groot fort /event) in een regio/sector die kan bepaald worden door inno
1 gevecht /dag zodat het fortgevecht vol kan lopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Of ze zijn prima en hoeven niet aangepast over verbeterd te worden, maar lak je gewoon de regels aan je laars. Of je bent gewoon te lui.
 
Bovenaan