• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht Championship 2017 (2e editie)

Wie zou jij in de NL leiding van het fortgevecht kampioenschap willen zien?


  • Totaal aantal stemmers
    99
  • Enquête gesloten .
Oh, wow. Dat is chill die kledij. Maar die kunnen wij hier dus nooit krijgen? Das wel een domper. Is er een keer weer een leuk speciaal setje, is het maar voor een klein groepje :(

Maar goed, ben benieuwd wat dat dan voor voorwerp wordt. Iig iets :)
 

DeletedUser15915

Ik zie zojuist dat ik mijn voorwerp in ieder geval ontvangen heb :)
 
ik hem hem ook nog niet

Ik zat niet bij de eerste deelenemerslijst, ik ben iets l;ater ingevlogen als vervanging van een inactief iemand
 

DeletedUser15220

Wait... jullie hebben nooit de lijst opgevraagd met spelers die niet naar de fg's gekomen zijn..

Dus die krijgen gwn zelfde beloning ipv een schop onder hun kont? :p
 

DeletedUser15915

Wait... jullie hebben nooit de lijst opgevraagd met spelers die niet naar de fg's gekomen zijn..

Dus die krijgen gwn zelfde beloning ipv een schop onder hun kont? :p

Waarom zou daarvan een lijst nodig zijn? Dit wordt allemaal ingame bijgehouden :p
 

DeletedUser15915

Ik heb niet gezegd of ze ernaar kijken (dit zou ik anders ook niet weten). Ik heb alleen gezegt dat ik het niet snap waarom elk land een aparte lijst zou moeten geven met spelers die aan weinig FG's hebben meegedaan. Dit is namelijk ingame erg makkelijk te zien.
 
Volgens mij was er hier ook geen vereiste van een minimum aantal deelnames voor de beloning toch? Dan maakt het dus sws niet uit.
 

DeletedUser15220

Nee maar het gaat om het feit dat bepaalde mensen (zelfs leiders) na 1 fg niet meer kwamen opdagen, daarom dat ik ook zei geef ze een schop onder hun kont in de plaats :p

Maar kijk, mods moeten het weten wat ze doen he :) Als we een stem willen hebben hierover moeten we maar solliciteren om hun collega te worden en ook werk leveren zoals cor hier doet :D
 
Bovenaan