• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht Championship 2017 (2e editie)

Wie zou jij in de NL leiding van het fortgevecht kampioenschap willen zien?


  • Totaal aantal stemmers
    99
  • Enquête gesloten .
Ik heb ook nog steeds niets, ook de bevestiginsmail van leones niet.

Ik neem aan dit je dit allemaal al wel gecontrolleerd hebt maarja, voor de zekerheid: Je e-mail die je hebt opgegeven en je e-mail hier ingame zijn hetzelfde?
De e-mails zijn verzonden vanaf: no-reply@events.the-west.net misschien dat het helpt met nog eens zoeken in je inbox, spambox en kijk ook je verwijderde items na voor de zekerheid (ik kwam laatst ook de mogelijkheid tegen om aan te vinken om spam gelijk te verwijderen dus die ff controleren kan geen kwaad)
Verder zou ik het ook niet weten, dus ik hoop dat je slecht gekeken hebt, maar vrees dat dat het niet zal zijn :X

Ik neem aan dit je dit allemaal al wel gecontrolleerd hebt maarja, voor de zekerheid: Je e-mail die je hebt opgegeven en je e-mail hier ingame zijn hetzelfde?
De e-mails zijn verzonden vanaf: no-reply@events.the-west.net misschien dat het helpt met nog eens zoeken in je inbox, spambox en kijk ook je verwijderde items na voor de zekerheid (ik kwam laatst ook de mogelijkheid tegen om aan te vinken om spam gelijk te verwijderen dus die ff controleren kan geen kwaad)
Verder zou ik het ook niet weten, dus ik hoop dat je slecht gekeken hebt, maar vrees dat dat het niet zal zijn :X


Wacht eens... het maakt eigenlijk niet uit....
https://events.the-west.net/ dan chance password en dan je email en gebruikersnaam, kan je gelijk controleren of het een bestaande combinatie is, of dat er echt iets anders fout zit. En hopelijk krijg je dan gewoon een e-mail om je wachtwoord te wijzigen ondanks dat die nog niet geactiveerd is met de link.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De opgegeven email is hetzelfde als mijn ig account. Als ik op de eventserver mijn paswoord wil veranderen, krijg ik de bevestiging dat de email is verzonden naar het opgegeven emailaccount (http://prntscr.com/gjf4bo). Alles prima dus, alleen krijg ik die email niet aan. Spam etc. nagekeken.
 

DeletedUser16591

Ik heb eens navraag voor je gedaan en het blijkt dat emails naar je gebounced werden vanuit The-West. Als het goed is moet die instelling nu goed staan bij je. Zou je het nu nogmaals willen proberen?
 
Ik heb eens navraag voor je gedaan en het blijkt dat emails naar je gebounced werden vanuit The-West. Als het goed is moet die instelling nu goed staan bij je. Zou je het nu nogmaals willen proberen?

Iamnumber4: wedden dat al die noobs op het forum die zeggen dat ze de mail nog niet hebben m gewoon in de spambox hebben

Beter kijken mensen!!!

Er zat dus wel een fout bij Ivvi (dus mogelijk ook bij andere). Als je alles gecontroleerd hebt, moet je gewoon een support aanmaken en niet onnodig gaan denken dat je iets fout hebt gedaan.

Note: Ik verwacht nog van ongeveer 50 mensen antwoord op de vraag welke karakterklassens ze het liefste zouden willen op de event wereld, van de rest is dit binnen. Dankje daarvoor, dat scheelt echt enorm in het voorbereiden enzo. :D
 

DeletedUser16591

Exact, wacht even 30 minuten na het aanvragen van een nieuw wachtwoord (mogelijk worden er veel mails verzonden en duurt het even, of je emailprovider heeft het druk), en mocht je de mail dan nog niet hebben ontvangen (ook niet in je spambox of ongewenste email map), maak dan een supportticket aan zodat we kunnen kijken wat er aan de hand is.
 
Ik zie nog niks van een planning / tips enz?

Klopt, wie welke karakterklasse enzo gaat worden is ook nog geen planning van, moet ook nog van 38 mensen (waaronder jij) te horen krijgen welke karakterklassens ze het leukste vinden om te worden.

Verder is het voor de mensen die overdags ook tijd hebben: ga recepten zoeken (voornamelijk: ammu riem recept)
En voor de mensen die overdags alleen tijd hebben om werk aan te zetten: zorg dat je producten zoekt die nodig zijn voor ammu riemen (+ de weg daarna toe) en bv voor slaapzakken, witte bonen, ect. Maar dat zijn allemaal zaken die ingame straks veel beter geregeld kunnen worden.

Dus denk eraan: Nog geen karakterklasse kiezen en verder gewoon ff overleggen als je er bent, want hoe alles de eerste 2 dagen gaat zijn kunnen wij moeilijk inschatten. (als je dadelijk echt alleen een paar tellen hebt om iets aan te zetten dan is 4x een uur leer, hout, hooi, baal stof, sinaasappels, olie nooit verkeerd)
 
DE EVENTWERELD IS OPEN!!!!!

bij aankomst ff " /join #NLBE " in je chatvenster gooien


Verder is het voor de mensen die overdags ook tijd hebben: ga recepten zoeken (voornamelijk: ammu riem recept)

Ik heb eens zitten te rekenen en als aan een vindwaarde van 9500 wilt komen zul je alles op charisma en handeldrijven moeten zetten en premium salarisverhoging. Misschien kunnen we dat beter centraal regelen dat een paar mensen zich daar mee bezig houden en de rest ander spul zoekt?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser12760

Klopt, wie welke karakterklasse enzo gaat worden is ook nog geen planning van, moet ook nog van 38 mensen (waaronder jij) te horen krijgen welke karakterklassens ze het leukste vinden om te worden.

Dus denk eraan: Nog geen karakterklasse kiezen en verder gewoon ff overleggen als je er bent, want hoe alles de eerste 2 dagen gaat zijn kunnen wij moeilijk inschatten. (als je dadelijk echt alleen een paar tellen hebt om iets aan te zetten dan is 4x een uur leer, hout, hooi, baal stof, sinaasappels, olie nooit verkeerd)

Heb je maar antwoord gegeven. Nu niemand nog geen karakterklasse mag kiezen / kiest. Kan niemand zijn VIP activeren, wat weer zorgt dat alles langer duurt :)
 
Heb je maar antwoord gegeven. Nu niemand nog geen karakterklasse mag kiezen / kiest. Kan niemand zijn VIP activeren, wat weer zorgt dat alles langer duurt :)

Das indd precies de reden waarom iedereen vrijdag avond hier op nl ingame al een tg had gekregen (en hier op het forum ook) Zodat we daar gister een lijst van hadden, helaas heeft niet iedereen de mogelijkheid gehad om hier binnen 48 uur op te antwoorden, dus dat plan ging niet door.
 

DeletedUser12045

Wil iedereen zich aanmelden voor de event wereld? We zitten momenteel met meer dan 50 inactieve spelers
 
Bovenaan