• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

forten zoeken

DeletedUser5512

nou kan je alleen forten op naam zoeken, mijn idee is dat je ook op forten van een stad of alliantie kan zoeken.

Dit maakt het veel makkelijker om een geschikt fort te zoeken om aan te vallen
 

Deleted User - 308552

Forten zoeken (volgens de richtlijnen)

Voorstel
Een mogelijkheid om forten ook te zoeken op stad of alliantie.

Details
Een eenvoudigere manier van zoeken, waarbij je een (deel van de) naam van een fort, stad of alliantie kan invoeren en daarop kan zoeken. Ook een aantal vakjes om te kiezen of je pioniersforten, basisforten of hoofdforten wil zoeken.

Misbruikpreventie
Je kan makkelijker een fort van een stad vinden, dus deze ook makkelijker veroveren (maakt niet uit, het duurt alleen wat minder lang ;))

Visuele hulpmiddelen

twfortenzoeken.png
(photoshop level: Paint :unsure:)

Samenvatting
Dit zou er voor zorgen dat je veel sneller en makkelijker de forten van een stad en/of alliantie kan vinden.

Administratie

Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee (niet dat ik weet iig, maar ik moet bekennen dat ik niet gezocht heb)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik zeg maken!! 5 / 5

de zoekfunctie zoals ie nu is is gewoon ruk..
 

Deleted User - 308552

Want? Als je een fort van een onafhankelijke stad wil zoeken, wordt het al gauw een stuk moeilijker... Plus het feit dat je daar alleen de forten per alliantie kan zien, niet per stad.

EDIT: en als het er niet komt, heb ik voor niks zo aan lopen modderen met paint -.-
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

goed idee :) 5/5
die functie wordt toch nooit gebruikt... dus ja :p beter zo dan dat er niets gedaan wordt eh ;)



@tanais: het is The Spider Pigs

Belangrijk detail , i know :p
 

DeletedUser5512

Op de alliantiepagina staan ook de forten, deze toevoeging heeft dus niet echt zin.

ohh dat wist ik niet, scheelt al een hoop.

Maar toch zou ik het geen overbodige luxe vinden als dit er kwam, mooi plaatje trouwens tanais
 

DeletedUser15117

Wat ik nu vooral vervelend vind bij forten zoeken dat je meteen op een heel woord moet zoeken. Als je zoek naar het fort aidernairvoeos (bestaat niet echt) dan moet je nu dus die hele naam invoeren. Het zou een stuk makkelijker zijn als die dat fort ook vind als je aider intypt.
 
Hoeft niet. Als ik op w6 bijvoorbeeld "spec" invul, komt er gewoon "Special Fort" te staan.

Anyway, ik vind het nog steeds niet heel erg nodig, maar het zou handig kunnen zijn.
 

DeletedUser15117

Dan was dat vroeger zo, maar ik moet toegeven dat ik die functie bijna nooit gebruik.
 

Deleted User - 308552

Mij lijkt het een stuk handiger, zo heb je meteen veel meer overzicht, ook van forten per stad (niet zo lang geleden op w6 bijvoorbeeld A New Chance), zo kun je echt heel makkelijk een fort vinden en kiezen.

Ook vind ik de huidige weergave niet al te praktisch, als je als stad veel forten hebt, neemt dat heel veel ruimte in op de lijst. Met een lijstje is het veel eenvoudiger om een bepaald fort te vinden :unsure:
 
Bovenaan