• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

fort gevechten

Hallo,

een vraagje,

stel ik heb met mijn stad een fort gevecht.

als ik dan 24 uur van te voren langs die steden ga en hun 48 uur geef kunnen die personen dan ook niet aan het fortgevecht meedoen?


gr
jonkie72
 

DeletedUser

Ja teld niet je Ko met duels en Fort gevechten zijn appart.
 

DeletedUser

Vanaf het moment dat iemand in een fortgevecht is ingeschreven kan deze niet uitgedaagd worden tot een duel is mij verteld.
 

DeletedUser

daar heb je gelijk in, er staat dan iets van: vecht in een fort (weet het niet zeker:(rolleyes:
 

DeletedUser

Resultaat van het fortgevecht
Niet in versie 1.20

Als de aanvallers de vlag 10 rondes in het bezit hebben, of als de verdedigers de vlag 100 rondes in het bezit hebben, eindigt het fortgevecht.
Consequenties

Elke speler kan zich nu bekijken in een tabel, die aangeeft wat er tijdens het gevecht gebeurd is, wie het meeste schade gedaan heeft, en wie er wie bewusteloos geschoten heeft. Elke speler krijgt een bericht met deze informatie.

Als je tijdens het fortgevecht bewusteloos raakt, word je naar het hotel gebracht.

* je verliest je contant geld
* je verliest je actiepunten
* je kan de komende 48 uur geduelleerd worden.
* je kan andere spelers de komende 48 uur duelleren.

Indien je het fortgevecht overleeft bevind je je in het fort na het gevecht. Je kan daar niet aangevallen worden.
Beloningen

Je krijgt ervaringspunten voor het fortgevacht. Deze zijn afhankelijk van je level, de schade die je veroorzaakt hebt, de tijd die je overleefd hebt en of je het gevecht gewonnen of verloren hebt. Ook wanneer je bent flauwgevallen, krijg je ervaringspunten.
Wanneer je het fortgevecht overleefd hebt, heb je de kans op voorwerpen te vinden.
Consequenties voor het fort

Als de aanvallers het gevecht winnen, nemen zij het fort over. De voormalige bezitters verliezen hun toegang tot het fort.
Ook de gebouwen krijgen schade bij een fortgevecht. Als een aanvaller op zijn minst één ronde in een gebouw is geweest dan bestaat de mogelijkheid dat het gebouw achteraf een lager level heeft of helemaal afgebroken is.
 
oke dus als ik 3 uur voor het duel mensen schade toebreng hebben ze dat ook in het fort gevecht en als ik ze naar het hotel stuur 2 uur voor het gevecht dan kunnen ze niet meedoen want ze hebben dan geen levenspunten
 

DeletedUser

hoe ziet zo'n basis fort met max levels eiginlijk eruit.
hebben die torens wel daken?
of heeft aleen een hoofdfort daken op de torens.
 
Bovenaan