• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

fort gevechten regel

DeletedUser8307

Er zijn 10a15 op een dag maar ze doen er heus geen 15 hoor :p Dat ben ik wel zeker dat dat geen goede zullen zijn.

Houd het eens zoals het nu is ipv veranderingen te gaan uitvoeren die toch een negatieve invloed zullen hebben. ;)
 

DeletedUser

Je kan het beter eerst houden op 1 op een dag, dan zullen mensen inzien dat ze willen ze meedoen, er wel voor vechten en dat verhoogt de kwaliteit van de fg's. Ook al komen er mooiere fg's dan zullen meer mensen reskillen om fg's mee te doen en dan krijg je een opwaartse cirkel en dan kan je later meerdere fg's op 1 dag doen. zolang je nu maar zorgt dat elke dag er 1 fg is
 

DeletedUser8307

Je kan het beter eerst houden op 1 op een dag, dan zullen mensen inzien dat ze willen ze meedoen, er wel voor vechten en dat verhoogt de kwaliteit van de fg's. Ook al komen er mooiere fg's dan zullen meer mensen reskillen om fg's mee te doen en dan krijg je een opwaartse cirkel en dan kan je later meerdere fg's op 1 dag doen. zolang je nu maar zorgt dat elke dag er 1 fg is

Klopt, dat vind ik ook. Gewoon nog even afwachten tot we vollere fortgevechten krijgen... En dan kunnen we het eventueel nog bekijken :)
 

DeletedUser3012

Dat werkt meestal niet zo goed uit :p

Sja :p Ik ben niet zo'n hoge Piet, dus waarom zou ik FG's starten? :p

Maar volgens mij is het al een aantal dagen geleden dat UL een gevecht gestart heeft. Had toch wel wat van hen verwacht. Nu al 2 dagen zonder FG. :(
 

DeletedUser7902

Er is nog wat verdediging nodig als iedereen toch zograag munten wilt.
 

DeletedUser3012

Kom vanavond allemaal helpen aanvallen bij het fort 'rsh gepruts'!

Btw, sorry voor de dubbelpost. :huh:
 

DeletedUser

Dit is al een heel oud forum maar jammer genoeg is ie weer hard nodig....

Waar slaat dit op??!!!!:mad::mad::mad:
Er zijn voor vanavond/vannacht 8 fortgevechten gepland!!! Niet allemaal door 1 iemand, maar dit kan nooit toeval zijn...
Welke idioot heeft dit verzonnen??
 

DeletedUser

Dit is al een heel oud forum maar jammer genoeg is ie weer hard nodig....

Waar slaat dit op??!!!!:mad::mad::mad:
Er zijn voor vanavond/vannacht 8 fortgevechten gepland!!! Niet allemaal door 1 iemand, maar dit kan nooit toeval zijn...
Welke idioot heeft dit verzonnen??

Komt waarschijnlijk vooral door de community wedstrijd ;) Daarom dat ik heel de maand september geen fortgevechten meer doe.
 

DeletedUser

jongens... niet zeuren, het is gewoon onderdeel van het spel. Ik vin dhet alleen maar leuk, zoveel fg'tjes ;)

ik kan je 1 ding vertellen... fg-en met maar hooguit 20 spelers aan meedoen is geen reet aan... iedereen beschermt zichzelf dus is het 3 man in de attack en 20 in de deff. Leuk is dat zeg :hmf:
 
Bovenaan