• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

fort gevechten regel

DeletedUser

er is een regel 1 fort aanval per dag ...

vindt dat moet veranderd moet worden nu met meer volk:p
(meer fortgevechten per dag toch zeker :p)

dus een discussie waard :p
 

DeletedUser14008

Nouja, maximaal 1 basisfort óf 1 hoofdfort óf 2 pioniersforten?:)
 

DeletedUser488

Zolang we geen forten gevuld krijgen leidt dat alleen maar opnieuw tot oersaaie '7 tegen 3' of '5 tegen 10' gevechten. Ik heb immers niet de indruk dat de migratie zal resulteren in een explosieve groei van het aantal actieve fortvechters.
Als het er enkel om gaat middels deze tactiek zoveel mogelijk fortjes te verzamelen, doen jullie maar. Dan ga ik ondertussen wel tomaten plukken ofzo.

Think about it.
 

DeletedUser

Zolang we geen forten gevuld krijgen leidt dat alleen maar opnieuw tot oersaaie '7 tegen 3' of '5 tegen 10' gevechten. Ik heb immers niet de indruk dat de migratie zal resulteren in een explosieve groei van het aantal actieve fortvechters.
Als het er enkel om gaat middels deze tactiek zoveel mogelijk fortjes te verzamelen, doen jullie maar. Dan ga ik ondertussen wel tomaten plukken ofzo.

Think about it.
dat wil ik ook niet maar maar 1 per dag is ook maar saai pak 1 om 7 a8 uur dan kun je toch ene doen rond 10 a11 uur snap je zo meer en er is wel nu iets meer volk (zowiezo ) mss geen duizenden maar toch zeker 20 a30 al nu en later zuille er nog moeten komen :p en wil het terug wat laten leven (in de hoop dat het terug verbetert met volk;))
 

DeletedUser

We wachten even tot alle grote pionnen naar w1 verhuisd zijn, zodat we eerst kunnen zien welke bg's vertegenwoordigd zijn.
De idee is alleszins van af te stappen van deze regel, maar zoals GGM al zegt hebben we daar veel meer activiteit voor nodig dan een week geleden ..

Wat regels in het algemeen betreft ambieer ik alvast "less is more!" ..
 

DeletedUser

Zolang de basisforten en hoofdforten niet gevuld geraken, vind ik het ook niet nodig om meerdere gevechten op hetzelfde moment te hebben. Daarentegen gaan de pioniersforten nu wel snel vol zijn, zeker met de opkomst van gisteren (81-62) mogen er wel 2 pioniersforten tegelijk aangevallen worden. Verder vind ik het ook geen verkeerd idee om 2 fg's (om het even welke grootte) op een dag te hebben, als er 2-3 uur tussen zit. Zo kan je bijvoorbeeld (zoals den rotzak ook zegt) een fg hebben om 6-7 uur en een om 9-10 uur. Daar is niets mis mij denk ik. Maar het is inderdaad nog even afwachten in welke mate de activiteit bij fg's zal toenemen.
 

DeletedUser1448

Idd ik ben voorstander van minder en voller :) Dan heb ik nog tijd genoeg voor opdrachten en arbeiden :D
 

DeletedUser

ik bedoel niet meer en minder volle, maar meer,
bv tis nu zaterdag, een middaggevecht en een avondgevecht,
nu is er ganse dag spijtig genoeg nix,
of bv in de week eentje om 19u en de volgende om 22u,
of 2 kleine en een middelfort, begrijp het probleem niet echt dat dit niet zou kunnen,
nu met de migratie is er superveel volk bij en moeten we dit zeker kunnen proberen,
ik hoorde gister zelfs al mensen mopperen dat ze niet konden meedoen door vol klein fort, wat wel spijtig is
 

DeletedUser488

ik bedoel niet meer en minder volle, maar meer,
bv tis nu zaterdag, een middaggevecht en een avondgevecht,
nu is er ganse dag spijtig genoeg nix,
of bv in de week eentje om 19u en de volgende om 22u,
of 2 kleine en een middelfort, begrijp het probleem niet echt dat dit niet zou kunnen,
nu met de migratie is er superveel volk bij en moeten we dit zeker kunnen proberen,
ik hoorde gister zelfs al mensen mopperen dat ze niet konden meedoen door vol klein fort, wat wel spijtig is
Het laatste volle grote fort is alweer jaren geleden, dus misschien moet dat eerst eens geprobeerd worden...

Het probleem met meerdere gevechten in relatief korte tijdsspanne (3 uur ertussen is relatief kort) is ook dat de meesten volle bak gaan deffen. Want waarom zouden ze in de eerste gaan aanvallen (grotere kans op sneuvelen) als dat dan betekent dat ze niet of nauwelijks kunnen meedoen in de volgende?
 

DeletedUser

Het laatste volle grote fort is alweer jaren geleden, dus misschien moet dat eerst eens geprobeerd worden...

Het probleem met meerdere gevechten in relatief korte tijdsspanne (3 uur ertussen is relatief kort) is ook dat de meesten volle bak gaan deffen. Want waarom zouden ze in de eerste gaan aanvallen (grotere kans op sneuvelen) als dat dan betekent dat ze niet of nauwelijks kunnen meedoen in de volgende?
zo kan je bezig blijven idd wtf thats the spirit nu ook kleine forten vol, plezant om de rest af te keuren go on ok ttr is dood maar de rest niet he
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser488

zo kan je bezig blijven idd wtf thats the spirit nu ook kleine forten vol, plezant om de rest af te keuren go on ok ttr is dood maar de rest niet he
Weet je wat, je doet wat je wil, het is mijn regel niet, ik heb zelfs geen forten. Je had zelfs niet eens een topic hoeven te starten. Succes ermee.
 

DeletedUser

ik heb ook geen forten, the west wel

en ik wou gewoon een discussie openen en andere meningen horen,
dat jij ertegen bent is nu wel duidelijk

2 grote forten per avond krijgen we niet vol, maar 2 kleine fg per avond krijgen we toch vol zeker, ik wil gewoon beetje meer aktie, ook niet terug een wereld met ganse avonden massa-attacks

onlangs met klein fg zit helft te klagen dat ze niet konden meedoen was dan toch leuker geweest als er nog een battle was

en ik wou graag veel meningen horen maar blijkbaar zit hier ook maar een vast groepje meer :(
 

DeletedUser8307

er is een regel 1 fort aanval per dag ...

vindt dat moet veranderd moet worden nu met meer volk:p
(meer fortgevechten per dag toch zeker :p)

dus een discussie waard :p

Als jij de wereld kapot wil maken start dan gevechten a volonté... Laat dit toch zo, gisteren een 78 vs 84 gevecht dus nog niet vol, meer gevechten starten dan heb je iets van 50vs50 ofzo ieder gevecht... Niet doen dus.

En voor je zegt dat TRR dood is kijk naar onze opkomst van gisteren --' Niet omdat wij geen gevechten starten dat we gelijk dood zijn hé, misschien hebben we er gewoon de juiste mensen niet voor aangezien ALLE goede fortvechters in MoTTo enzo zitten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6244

En voor je zegt dat TRR dood is kijk naar onze opkomst van gisteren --' Niet omdat wij geen gevechten starten dat we gelijk dood zijn hé, misschien hebben we er gewoon de juiste mensen niet voor aangezien ALLE goede fortvechters in MoTTo enzo zitten...

Zeker nu de migranten ook massaal de kant van Revo (Gun Smoke City) hebben gekozen...:mad:
 

Deleted User - 151085

Verbeter de wereld, begin bij jezelf ?
We gaan hier toch niet ruzie maken nu om wie de meeste ''vriendjes'' heeft zeker ..

Door maar in de afwachtende positie te blijven gaat er heus niets veranderen hoor, je kan gewoon zelf actie ondernemen om meer spelers aan te trekken naar je alliantie ...
 

DeletedUser6244

Slim ! Maar wacht... Ik heb geen stad :hmf:

Maakt mij verder ook niks uit hoor, maar kan me voor stellen dat het voor TRR wat minder leuk is ;)
 

DeletedUser

IK heb gisteren trr geholpen hoor en ik heb de andere migranten ook al onder hun voeten gegeven voor hun keuze ;)
 

DeletedUser

Als jij de wereld kapot wil maken start dan gevechten a volonté... Laat dit toch zo, gisteren een 78 vs 84 gevecht dus nog niet vol, meer gevechten starten dan heb je iets van 50vs50 ofzo ieder gevecht... Niet doen dus.

En voor je zegt dat TRR dood is kijk naar onze opkomst van gisteren --' Niet omdat wij geen gevechten starten dat we gelijk dood zijn hé, misschien hebben we er gewoon de juiste mensen niet voor aangezien ALLE goede fortvechters in MoTTo enzo zitten...[/QUOTE je snapt er ook mijn bedoeling dus niet van ...

en zeg nog verder, nee 2 fort bathels in weekend ofzo op zaterdag moet toch lukken er zijn ook 4 groepên he revo ttr legends en pk dus ja ik wil ook geen MASSA aanvallen dat zeker niet maar 1 bathle per dag is nu ook niet veel als je andere servers vergelijkt ( oke ik hoor het komen) ja er zit meer volk maar zij doen er dan 10 a 15 op ne dag waarom zoude wij dat niet kuinne met max 2 fortgevechte per dag + 3 uur er tussen?

ps sorry voor mijn schrijffouten ja is wat op mijn vlaams sorry
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Verbeter de wereld, begin bij jezelf ?
We gaan hier toch niet ruzie maken nu om wie de meeste ''vriendjes'' heeft zeker ..

Door maar in de afwachtende positie te blijven gaat er heus niets veranderen hoor, je kan gewoon zelf actie ondernemen om meer spelers aan te trekken naar je alliantie ...
ja ik wil gewoon open topic is mss verkeerd van mij om zo te zeggen en wil forum ook terug wat opkrikken met discusies enja dan komt dit al eens :)

ps sorry mod van dubble post wist niet goed meer hoe ik kon bij elkaar te zetten
 
Bovenaan