• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

fort gevecht lage levels

DeletedUser

morgen vallen we Roughneck Fort ll
aan rond 19:00 uur en 19:30
dit gevecht is alleen voor de lage levels die zullen ook geselecteerd worden en hoge levels zullen reservist woorden of verader boven level 50 word niet geselecteerd
ik hoop dat alle lage levels aanwezig zullen zijn zowel aanval en verdediging
zodat ze wat ervaring kunnen op doen, kunnen 50 man aanvallen 42 man verdedigen ik zelf zal er zonder fort wapen staan zodat ik het een beetje kan leiden
de eigenaar van het fort weet ervan
dus ben je laag level kom dat gerust wat de uitkomst ook is van het gevecht het fort blijft bij de eigenaar zoals die nu is


tot morgen allemaal

dessie
FTO
 

DeletedUser14525

ik meld hier als lid van Roughnecks dat wij deze aanval als een normaale aanval zien. wij zullen dan ook niet alleen de lage levels toelaaten. het is zelf ook een beetje verdacht dat ze hun vroegere fort aanvallen ;).
 

DeletedUser6801

dus ben je laag level kom dat gerust wat de uitkomst ook is van het gevecht het fort blijft bij de eigenaar zoals die nu is

Waar maak je je zorgen om? En ik kan je ook bevestigen dat er enkel mensen onder level 50 zullen meedoen ;)
 

DeletedUser

ben eerst bezig mijn karakter beetje op orde aan het maken, trekt op niet veel momenteel maar komt wel goed. mooi initiatief trouwens
 

DeletedUser

ondanks dat de verdediging wel boven level 50 heb geselecteerd is het toch een succes geweest
we gaan het zeker een keer over doen
het was kort dag had de leiding van het fort maar een half uur van te voren verteld waarom we deze aanval deden

des ondangst dat ze mij word hadden dat ze het fort niet kwijt zouden raken hebben ze er een gewone aanval van gemaakt

dus de opmerking das wel verdacht vind ik niet terecht
want je kan veel van me zeggen maar kom altijd me word na



wil ook iedereen bedanken die gekomen zijn


mvg
dessie
 

DeletedUser

Tip: spreek met de verdediger af dat het zo'n gevecht wordt. Want dit lijkt natuurlijk nergens op. Ik zou als verdediger ook argwanend worden als er iemand een aanval lanceert en dan gaat verkondigen dat het een "laag-level-gevecht" is. Zo raar vind ik dat niet.
 

DeletedUser14525

wij zagen het als een normale aanval omdat het hun fort was. en het zou logisch zijn dat ze het terug wilden.
 

DeletedUser14538

Ik heb het een poosje terug ook al is geprobeerd om een gevecht voor laag levels te organiseren maar door omstandigheden is het toen niet doorgegaan. Maar als je wilt en het op tijd overlegd mag je de forten van mijn stad daar altijd voor gebruiken.
 
Bovenaan