• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Ervaar je een probleem in of met het spel? Laten we dat samen goed oplossen!
    Kijk eerst of het probleem al gemeld is. Zo niet, volg dan deze stappen om je probleem te melden.

Nieuwe melding Fort, aangemeld verdiging, starten in aanval en beide chats beschikbaar

Bij het evenementforgevecht op Arizona had ik mij bij de verdediging aangemeld. Vandaag voor het fortegevecht stond ik plots in de aanval. Ik kan ook zowel de chat van de verdediging als van de aanval zien. Dit lijkt me niet normaal.

TW.png

Edit: 1 van de 2 chats werd zelfs niet autmatisch gesloten. Ik moest er mij voor afmelden en weer inloggen.

TW3.png
 
Laatst bewerkt:

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Bij het evenementforgevecht op Arizona had ik mij bij de verdediging aangemeld. Vandaag voor het fortegevecht stond ik plots in de aanval. Ik kan ook zowel de chat van de verdediging als van de aanval zien. Dit lijkt me niet normaal.

Bekijk bijlage 481

Edit: 1 van de 2 chats werd zelfs niet autmatisch gesloten. Ik moest er mij voor afmelden en weer inloggen.

Bekijk bijlage 482

Dit is ongebruikelijk en zie je normaal alleen bij verplaatsingen waarvan in dit geval geen sprake was.
Mocht dit weer gebeuren, laat het ons even weten via de Support, dan kunnen wij dit nader onderzoeken.
 
Er stond inderdaad niets in de aankondiging voor deze evenementgevechten dat er mensen voor een betere balans konden verplaatst worden (zoals soms wel kan) en daarom vond ik ook dat dit inderdaad raar was en heb ik het hier maar gemeld. Ik heb me vandaag voor het volgende gevecht weer bij de verdediging aangemeld en mocht dit weer gebeuren zal ik ook via de support het laten weten.
 
Bovenaan