• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Filters voor het uitkiezen van een stad

  • Topicstarter Deleted User - 308552
  • Startdatum

Deleted User - 308552

Vandaag viel mij op dat het scherm waarin je direct lid kan worden van een stad vrij gelimiteerd is. Je kan namelijk maar 4 steden tegelijk zien (en hoewel dit volgens mij willekeurig gegenereerd wordt is het mogelijk dat je bepaalde steden mist). Daarom leek het me een goed idee om dit scherm te verbeteren door het mogelijk te maken te sorteren op verschillende waarden, zoals bijvoorbeeld het aantal duelpunten of het aantal forten van een stad.

Stap 1:
Maak van de lijst van steden met open uitnodiging een échte lijst, zoals weergegeven in de ranglijst. De informatie die momenteel in het scherm staat kan hier dan achter worden vermeld.

Stap 2:
Maak het mogelijk om de lijst te sorteren op alle waarden die achter een stad staan, hieronder het voorbeeld voor het aantal punten (van een aantal steden die open uitnodigingen hadden op Dakota:(

xnPQb7o.png


Samenvatting:
Maak de lijst van steden met open uitnodigingen compleet zichtbaar en sorteerbaar op alle waarden (aantal leden, gemiddelde level, aantal forten, etc).
 

DeletedUser12045

Niet dat iemand dit effectief gebruikt, maar is zeker een goede aanpassing
 
Bovenaan