• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

FG WK informatie

DeletedUser15785

Frustratie is normaal ,nadat het al eens is uitgesteld slagen ze er nog niet in om dit in orde te krijgen.Iemand die de competentie niet bezit of geen tijd of geen goesting, om zijn leden nog maar op de hoogte te brengen van de problemen een evenement ... noem maar op...moesten ze toch eens ter orde roepen op een hoger niveau .Waarom voert hij zijn werk niet uit ? Dit is idd niet de eerste keer dat er gebreken zijn met de CM.

Er zullen wel mensen zijn die deze taak wel met 100% inzet willen uitvoeren dus inno grijp eens in AUB.

En :no: dit is geen sollicitatie.
 

DeletedUser15528

Marco

Ik speel sinds een jaar of drie, geen idee hoelang ik Marco in die tijd ken van op het forum en als CM, maar... Ik heb nog nooit wat goeds over hem gehoord.
Eigenlijk hadden we sinds het begin wat bij Twista wat moeten melden i.v.m. Marco en de karigheid aan info. Nu is het jammergenoeg te laat :(

Twee dagen later starten (minimum!), dat kunnen ze niet compenseren, en ze gaan volgens mij niet eens de moeite doen om wat voor te stellen :hmf:

Wat ik verder hoor van spelers van andere teams: het is een zootje op die event server. Tientallen spelers zonder kledij (setjes doorgegeven, maar niet toegevoegd bij karakter kopiëren) en van die toestanden :p Voor mijn part hadden ze het nog een week mogen uitstellen om het dan beetje fatsoenlijk in orde te hebben.

Denk dat we nu toch hopeloos achterop liggen, mss nog het beste van proberen te maken, we kunnen wel wat fg's winnen, maar heel ver zullen we nie geraken :no:
 

DeletedUser11642

Ik hoop dat iedereen zo actief zal zijn op de FG-server (écht, wie weet geraken we er nog op) als dat hier het geval is... :p
 

DeletedUser16402

Twee dagen later starten (minimum!), dat kunnen ze niet compenseren, en ze gaan volgens mij niet eens de moeite doen om wat voor te stellen :hmf:

Ik heb met DaTwista gesproken en hij heeft mij gezegd dat hij zijn uiterste best doet om een vorm van compensatie te geven, maar hij kan geen beloften maken aangezien hij niet de top-dog is in dit verhaal. De Lead Community Manager is diegene met het laatste woord.

Er wordt nu hard aan gewerkt en het organisatie-team en ik hopen dat we heel snel kunnen beginnen.
Het is nu van belang dat we allemaal goed na gaan denken over wat we gaan doen en hoe we dit gaan doen. Er zijn al een aantal ideeen en tactieken aangedragen maar 100% concreet is het nog niet.

Ik ga ook even in beraad met Henry/Benji om te kijken wie er aangewezen zijn om steden op te richten en wie de eerste 5 van elke stad zijn.

Mocht er geen compensatie komen dan kunnen we tenminste met goede planning en samenwerking nog een sterk front bouwen en ze laten zien dat NL/BE de verrassing in het FG WK kan worden. Want als er een ding is wat ik weet van NL/BE is het dat we in "zware tijden" heel goed samen kunnen werken en een oplossing kunnen vinden.

WE GAAN ER VOOR!
 

DeletedUser16073

Whatever, ik kan niet zeggen dat ik verbaasd ben maar zou wel mooi zijn als we voor het eerste fg op de server zitten:laugh:

In ieder geval bedankt Imbatible voor de moeite die je hierin steekt, kan iemand anders nog een voorbeeld aan nemen
 

DeletedUser16402

Begonnen

Howdy iedereen,

Even een update:

DaTwista en zijn team zijn nu alles op alles aan het zetten om ons ingeschreven te krijgen. Het zal nu niet al te lang meer duren. Ze voeren ons momenteel handmatig in. Mochten er alsnog spullen missen zijn jullie uitgenodigd om dit via de .net support te melden.

Bedankt voor jullie geduld en medewerking.
We zullen nu nog even kort geduld moeten hebben en ik hoop dat we snel aan de beurt komen. Een echte tijdframe kan ik niet geven.

Nogmaals bedankt voor het geduld!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16402

Update 2

We worden nu toegevoegd zoals jullie vast al weten.

Het volgende gaat gebeuren:

  1. Je krijgt een mail met daarin de info van je aanmelding (Het is de mail die je op dit moment gebruikt voor the-west). Je kunt je E-mailadres vinden onder: Instellingen→Account→E-mail wijzigen
  2. Vervolgens kun je je inloggen op Awesomia (de FG wereld), maar je bent voorlopig nog lvl 1 en al jouw EP progress/VP en AP ben je kwijt zodra je jouw werkelijke level toegekend krijgt. Items kun je wel nog krijgen (dus ben je lvl 1 maak daar gebruik van om craft spullen te verzamelen ;) )
  3. Je level en spullen worden toegekend. Stel dat je iets mist dan ga je naar de .net support! Houdt er rekening mee dat deze mensen geen Nederlands spreken en dat je dus Engels zult moeten typen. Mocht dit niet lukken kun je mij altijd een mailtje sturen dan vertaal ik het voor je.

Mochten er vragen zijn laat het maar horen.
 

DeletedUser

Ik zie alleen de oude werelden en wereld Fairbank.
Awesomia is er niet.
 
Bovenaan