• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

fg efficiënter werken

DeletedUser16492

hallo,ik heb een idee ivm het verbeteren van fg:

het probleem:

de meeste 'verantwoordelijken voor fg's zijn gemeenteraad.
bij deff zijn die kapitein,daardoor zijn ze afhankelijk als ze iemand anders willen laten leiden (generaal moet kaptein rang toekennen).

daarom heb ik enkele oplossingen bedacht
:

1. maak persoon stadsoprichter,dan is hij altijd generaal
(maar dan zie ik niet in wrm er nog gemeenteraad rang is...)

2. zorgen dat gemeenteraad generaal rang is (net zoals bij aanval)

3. een nieuwe rang maken (luitenant)
de luitenant kan de zelfde dingen zoals generaal en kapitein (rangen geven,chat openen/sluiten,enz)

zo is de kapitein niet meer afhankelijk,en kan de kapitein een fg leider aanwerven zonder dat hij daarvoor moet vragen aan generaal om persoon X kapitein rang te geven

een ander voordeel is:mocht de luitenant opeens toch niet kunnen leiden,dan kan de kapitein de rang 'afnemen',en een andere persoon aanstellen,hiervoor moet de generaal niet online zijn

als dit nu gebeurt,kan de kapitein die rang niet afgeven,en mocht het gebeuren dat de generaal niet online is,dan is het fg al beslist voor het gespeeld is (opdat er geen fg leider is,dat zou ik willen voorkomen

Visuele hulpmiddelen:
https://prnt.sc/h725bl
Samenvatting:
om zo geen leiderloze fg's meer te hebben,en zo ook wat efficiënter rangen uit te delen

Administratie
  • Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
  • Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee (niet dat ik weet,kben weer herbegonnen na een tijd gestopt te zijn,dus kheb het forum niet gevolgd)
ik hoop dat dit idee in goede aarde valt
mvg
laurens
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan