• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fg cooldown

DeletedUser16722

Hey allemaal zoals op Fairbanks o.a nu gebeurd worden er fortgevechten gespammed nu is hier een oplossing voor en ik hoop dat kroenuh en staff hier een idee/toevoeging in zien

Het is als volgt 1e fg kost normale prijs de fgs in de 2 uur na de eerste start kosten 1.3 miljoen om te starten zo voorkom je spam en maakt het de fgs leuker voor iedereen

Laat van je horen

LF
 
Op zich wel een goed idee, maar tenzij het een eventserver betreft moet zoiets geloof ik op alle reguliere servers van alle landen worden toegepast. (Zou oneerlijk zijn als bij land A de servers andere instellingen hebben als bij land B) Zoiets dergelijks kan dan dus niet door Kroenuh of een van de mods van hier worden ingesteld.

Als je der echt voor wilt gaan dan moet je dit idee op HET EI VAN COLUMBUS topic volgens het daar gebruikte sjabloon plaatsen zodat het idee naar de hoge heren kan worden doorgespeeld. Maar of dat veel zin zal hebben valt te bezien, de meeste ideeën worden ofwel niet doorgespeeld of er gebeurt verderop in de keten niks en bovendien op actievere landenservers komen meerdere fg's binnen 2 uur vaker voor zonder dat dit een probleem is dus dat bied dan ook weinig kans dat dit idee doorgevoerd wordt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16722

Het is al een Ding hoor maar is niet toegevoegd aan .nl dit kan Kroenuh aanvragen bij xShteff en dan kan t zo aangepast worden
 
Hmmm vreemd dat serverinstellingen moeten worden aangevraagd in plaats van dat deze op alle servers gelijk worden toegepast
 

DeletedUser15915

Er kan niet worden ingesteld dat het tweede fortgevecht ineens 1,3m kost. Wel kan worden ingesteld dat de kosten verdubbelen, verdrievoudigen enz. Op dit moment worden de kosten per fortgevecht verdubbeld als er binnen twee uur een nieuw gevecht wordt gestart.

Om dit te veranderen op een normale wereld zal toestemming gevraagd moeten worden aan InnoGames. De kans dat dit gegeven wordt is minimaal (op .net hebben ze dit namelijk op een andere manier opgelost dacht ik).
 

DeletedUser16722

Het is wel te doen tho Cor en .net gebruikt het Beta systeem dus waarom wij niet?
 

DeletedUser15915

Om een idee te geven van ik welke maten de kosten op dit moment toenemen:
https://prnt.sc/fgq50n
https://prnt.sc/fgq55k

Dus:
$ 1.500 (pioniersfort)
$ 10.000 (basisfort)
$ 6.000 (pioniersfort)
$ 80.000 (hoofdfort)
$ 80.000 (basisfort)
$ 320.000 (hoofdfort)
$ 96.000 (pioniersfort)
De kosten om een hoofdfort aan te vallen hierna waren: $ 1.280.000

Disclaimer: De fortgevechten werden niet gestart op een normale wereld, daarnaast zijn de fortgevechten na het starten op slot gezet (zodat niemand zich kon aanmelden) en versneld zodat de fortgevechten binnen 10 minuten weer weg waren.
 

DeletedUser16286

Of jullie binden die dave144 gewoon vast. Kan ie geen kant meer op :p De lastige puber
 

DeletedUser16548

Bovendien, hoe vervelend ze ook zijn, op sommige servers horen multi's gwn bij de tactiek. Ook kan ik me het voorstellen dat echt grote servers (als die nog bestaan) mss meerdere fg's nodig hebben om alle spelers in te proppen.
 
Bovenaan