• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Feedbacktopic Adventpuzzels 2019

DeletedUser16623

Mijn fout, niet de juiste link geklikt. Duidelijk, lang leven de internationale forums :D:D
 
Eerder een kritische vraag maar "Hoe kom je aan een kerstslee? (2 antwoorden)" 2 antwoorden kan toch ook verstaan worden als er zijn 2 verschillende antwoorden juist en niet je moet 2 antwoorden geven, of ben ik de enige die dit zo begrepen had?

Ik dacht ook dat er bedoeld werd dat er twee antwoorden mogelijk waren, niet dat je twee antwoorden diende in te sturen. :(
 

DeletedUser16623

'Foto 6: County 7'

Dit moet country 8 zijn neem ik aan gezien de locatie van de marker + het cijfer antwoord?
 

DeletedUser16623

'4. Wanneer is de sneeuw beginnen te vallen in the-west?'

Wat bedoel je hiermee? :D:D Kan aan mij liggen maar geen idee op welk gebied ik moet denken voor een antwoord
 
'4. Wanneer is de sneeuw beginnen te vallen in the-west?'

Wat bedoel je hiermee? Kan aan mij liggen maar geen idee op welk gebied ik moet denken voor een antwoord

Wanneer zag je voor het eerst rond kersttijd een sneeuwlaagje op vensters en dergelijke ingame, en dan gewoon even de zoekfunctie van forum gebruiken (''sneeuw'' helpt goed merkte ik) en dan maar zoeken & speuren.
5 Minuutjes moet volstaan.
 
Bovenaan